زائران عربستانی در جوار بارگاه منور رضوی تدفین می‌شوند
کد خبر: 3313142
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۶

زائران عربستانی در جوار بارگاه منور رضوی تدفین می‌شوند

گروه اجتماعی: قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، گفت: حسب تاکید حضرت آیت الله واعظ طبسی، تولیت عظمای آستان قدس رضوی، زائران عربستانی که در پی مسمومیت در یکی از هتل‌های مشهد فوت کرده بودند، در جوار بارگاه منور رضوی دفن خواهند شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، مهندس مهدی عزیزیان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، گفت: حسب تاکید حضرت آیت الله واعظ طبسی، تولیت عظمای آستان قدس رضوی، زائران عربستانی که در پی مسمومیت در یکی از هتل های مشهد فوت کرده بودند، در جوار بارگاه منور رضوی دفن خواهند شد.

وی ضمن ابراز تاسف از اینکه این عزیزان در سفر معنوی به مشهد مقدس و زیارت امام رضا(ع) به جوار رحمت حق شتافتند، گفت: آستان قدس رضوی ضمن ابراز همدردی با خانواده های داغدار این عزیزان، مصیبت وارده را به بازماندگان آنان تسلیت گفته و ضمن آرزوی رحمت و غفران واسعه ی الهی برای درگذشتگان، برای بازماندگان اجر جمیل و صبر جزیل از پیشگاه خداوند منان مسئلت دارد.

یادآور می‌شود، زائران عربستانی در قالب کاروان 60 نفره سیاحتی و زیارتی به مشهد مقدس سفر کرده‌ بودند که 17 و 18 خردادماه، 36 نفر آنان با علائم مسمومیت در بیمارستان بستری شدند که 4 نفر از این زائران فوت کردند.

captcha