۲۳ نفر از بیماران زائر عربستانی از بیمارستان امام رضا(ع) مرخص شدند
کد خبر: 3312516
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۴

۲۳ نفر از بیماران زائر عربستانی از بیمارستان امام رضا(ع) مرخص شدند

گروه اجتماعی: رئیس مرکز آموزشی ـ پژوهشی درمانی امام رضا(ع) از ترخیص ۲۳ نفر از بیماران زائر عربستانی بستری در این مرکز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه خبری دانشگاه علوم پزشکی مشهد، عبدالله بهرامی، رئیس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد با اشاره به اینکه در پی مسمومیت جمعی از زائران عربستانی در یکی از هتل‌های مشهد، 32 نفر شامل 15 زن و مرد و 17 کودک در این مرکز بستری شدند، اظهار کرد: با اقدامات مراقبتی و درمانی مناسب، در حال حاضر 23 نفر از بیماران با شرایط جسمانی مناسب و مطلوب از این مرکز مرخص شدند.

وی در خصوص دیگر بیماران بستری در این مرکز نیز بیان کرد: 9 بیمار دیگر نیز در حال حاضر با شرایط مطلوب و مناسب در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و به زودی این تعداد نیز مرخص خواهند شد.

بنابر این گزارش، از زمان بستری‌شدن زائران عربستانی در بیمارستان امام رضا(ع)، مقامات کشوری و استانی در هیئت‌هایی جداگانه با حضور در بخش‌های بستری این بیمارستان ضمن عیادت در جریان روند درمانی آنان نیز قرار گرفتند.

همچنین رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی، معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی کشور، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان رضوی، مدیرکل گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی، معاون سیاسی ـ امنیتی استانداری خراسان رضوی از جمله مقاماتی بودند که از زائران عربستانی بستری در بیمارستان امام رضا(ع) عیادت کردند.

بر اساس این گزارش، مصطفی مهرابی‌بهار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد، مدیران و مسئولان دانشگاه و عبدالله بهرامی، رییس بیمارستان امام رضا(ع) مشهد نیز با حضور مکرر بر بالین بیماران با جدیت تمام پیگیر روند درمانی زائران عربستانی هستند.

captcha