حضور جوانان سادات مشهد در جلسه‌ آموزش قرآن سندگل نظامی + عکس
کد خبر: 3310704
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۸

حضور جوانان سادات مشهد در جلسه‌ آموزش قرآن سندگل نظامی + عکس

گروه فعالیت‌های قرآنی: جوانان سادات مشهدی آموزش‌های عمومی و تخصصی را هر هفته در جلسه سیار قرآن فاطمیون با مدیریت مهرداد سندگل نظامی فرا می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مهرداد سندگل‌نظامی حدود هفت سال عهده‌دار جلسه سیار فاطمیون است که این جلسه شنبه هر هفته ساعت 21 الی 22 برگزار می‌شود، در این جلسه که بیشترین مخاطبان آن را جوانان سادات تشکیل می‌دهند، آموزش‌های عمومی و تخصصی را نزد این استاد فراگرفته و تعیین سبک می‌شوند.

جلسه آموزشی متوسلان به حجت‌بن الحسن(عج) 30 سال است که راه‌اندازی ‌شده و به مدت 10 سال استاد سندگل نظامی این جلسه سیار را ساعت 20:30 الی 22:30 روزهای دوشنبه هر هفته رهبری می‌کند.

 

جلسه دیگر این استاد در مسجد امام سجاد(ع) بلوار سجاد با سابقه 30 ساله است که استاد سندگل نظامی این جلسه را به مدت چهار سال چهارشنبه هر هفته پس از اقامه نماز مغرب و عشا عهده دار است.

پنچ شنبه هر هفته نیز سندگل نظامی، استاد و مدرس قرآن ساعت 20 الی 22 در جامعة‌النبی(ص) واقع در امامت 72، پس از چهارراه اول، پلاک 33 جلسه قرآن دارد، این جلسه با سابقه 40 ساله از سال 75 توسط این استاد برگزار می‌شود، در این جلسه کودکان و نوجوانان آموزش روخوانی و روانخوانی را به سبک شعر فرا می‌گیرند.

براساس این گزارش، مهرداد سندگل نظامی متولد سال 1351 از مشهد است که از سنین کودکی به فراگیری آموزش قرآن مشغول شد که حسین علمی، سیدعبدالرضا معینی، محمدحسن جواهری تهرانی، مرحوم محمدعلی اوحدی، مرحوم عباسعلی نازدار و مرحوم محمدکاظم حسن زاده از جمله اساتید وی به شمار می‌روند.

وی که از سال 72 به جلسه‌داری در سطح شهر مشهد مشغول است ابتدا قرآن را به سبک عبدالباسط عبدالصمد فرا گرفت و سپس به سبک محمد محمود طبلاوی، سعید مسلم، متولی عبدالعال و شحات انور و ... پرداخت.

استاد سندگل نظامی که با الگو گرفتن از جواد فروغی در تقلید از قاریان مصری تاکنون موفق شده است به 16 سبک قاریان مصری، قرآن را قرائت کند، از جمله فعالیت‌های قرآنی این استاد می‌توان به مربی‌گری و داوری در مسابقات آموزش و پرورش، بنیاد شهید و امور ایثارگران، سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج اشاره کرد.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
غیر قابل انتشار: ۰
امیرحسین غلامی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۶ - ۲۳:۵۴
0
0
استاد عزیز شما باعث افتخارید
مهیار.س .ن
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۱۷ - ۱۱:۴۴
0
0
با آرزوی توفیق روز افزون برای شما استاد بزرگوار. اجرکم عند الله...
م.خ
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۱ - ۱۷:۴۰
0
0
امید وارم درعمل هم همانطور که قرآن گفته رفتار کنید.والسلام.
مهرداد نظامی
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۲۴ - ۱۲:۲۹
0
0
باسلام از لطف وبزرگواری دوستان ممنونم واز دعای خیری که در حقم فرمودید که همیشه بایداز درگاه خدا داشته باشیم سپاسگذارم خدا ما را عامل به قرآن مجید قرار بدهد.التماس دعا
مصطفی خاکساری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۰۳/۲۴ - ۱۲:۱۵
0
0
استاد خدا حفظتون کنه ان شاءلله
captcha