هوش و زکاوت جوانان در راستای توسعه استان به‌کار گرفته شود
کد خبر: 3310560
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۳
کورانی‎فر:

هوش و زکاوت جوانان در راستای توسعه استان به‌کار گرفته شود

گروه اجتماعی: معاون استاندار لرستان با بیان این‌که جوانان سرمایه هر کشور محسوب می‌شوند و باید از هوش و زکاوت آنان استفاده شود، اظهار کرد: امروزه یک برنامه نرم‌افزاری در دنیا به‌اندازه ذخائر زیرزمینی درآمد دارد که ناشی از هوش و زکاوت جوانان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی کورانی‌فر، معاون توسعه و منابع انسانی استانداری لرستان در همایش «پیوندهای آسمانی» ویژه فعالان، خیّران و زوج‌های خاص امروز، دوازدهم خردادماه در سالن همایش‌های کمیته امداد لرستان برگزار شد، گفت: دولت تدبیر و امید با اعتدال در کارها و اطاعت از سایت‌های کل نظام که توسط مقام معظم رهبری ابلاغ می‎شود، تحت تأثیر خدمت صادقانه به مردم است.
وی با بیان این‌که جهت توسعه استان باید از تمام ظرفیت‌ها استفاده شود، افزود: لازمه پیشرفت نگاه اعتدالی به مسائل است و رفتار ما باید عاری از افراط و تفریط باشد زیرا در اعتدال می‌توان هم واقعیت‌ها را دید و هم ظرفیت‌ها را شناسایی کرد.
کورانی‌فر با بیان این‌که جوانان سرمایه هر کشور محسوب می‌شوند و باید از هوش و زکاوت آنان استفاده شود، ادامه داد: امروزه یک برنامه نرم‌افزاری در دنیا به اندازه ذخائر زیرزمینی درآمد دارد که ناشی از هوش و زکاوت جوانان است.

captcha