تمام مساجد فارس میزبان منتظران ظهور می‌شوند
کد خبر: 3310212
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کریمی:

تمام مساجد فارس میزبان منتظران ظهور می‌شوند

گروه اجتماعی: مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس از برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و مراسم‌های سالگرد ارتحال امام(ره) در تمام مساجد این استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حسین کریمی، مسئول امور مساجد اداره‌کل تبلیغات اسلامی فارس امروز، 11 خردادماه در جمع خبرنگاران گفت: ظهور یک وعده الهی و تردیدناپذیر است اما زمان وقوع آن مشخص نیست اما ائمه اطهار(ع) بر دعا کردن برای ظهور تأکید داشتند که این بیانگر اثر قطعی دعا در تسریع امر ظهور است.
وی افزود: در این راستا بر طبق یک سنت دیرینه که از بزرگان و عالمان دین به ما انتقال پیدا کرده، باید جشن‌های نیمه شعبان سالروز ولادت امام زمان(عج) را با شکوه هر چه تمام‌تر برگزار کنیم.
کریمی تصریح کرد:  باتوجه به تقارن جشن‌های نیمه شعبان با سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) برنامه‌های متنوعی با این ایام پیش بینی شده است.
وی با بیان اینکه جشن‌های نیمه شعبان و مراسم‌های سالگرد ارتحال امام در تمام مساجد فارس برگزار می‌شود، گفت: سخنرانی مذهبی، مداحی، مسابقه، قرائت دعای کمیل، برپایی ایستگاه‌های صلواتی و دعا برای فرج امام زمان(عج) از جمله برنامه‌هایی است که در این ایام در مساجد فارس برگزار می‌شوند.
مسئول امور مساجد تبلیغات اسلامی فارس در ادامه اظهار کرد: یاد امام، بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امری ضروری در جامعه اسلامی است و ماب اید نسبت به معرفی و شناخت امام راحل این پدیده پر فروغ قرن، اقدامات موثر و نافذی انجام دهیم و نسل جوان و نوجوان را با اهداف و منش های آن امام سفر کرده آشنا سازیم.
وی عنوان کرد: اگر می‌خواهیم به وصیت جاودان خمینی کبیر عمل کنیم و تا آخر سر بر خط فرمانش ثابت قدم باشیم و از فتنه‌ها و دسیسه های دشمن به سلامت عبور کنیم تنها باید یک را ه را انتخاب کنیم و آن پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری است.
کریمی ادامه داد: به همین منظور تمامی برگزار کنندگان جشنهای نیمه شعبان باید جشن‌ها را با کیفیت و به دور از گناه و معصیت در سطح استان فارس برگزار کنند.

captcha