مدیریت جلسه ۵۰ ساله قرآن مشهد توسط استاد محمد شاکرنژاد
کد خبر: 3308321
تاریخ انتشار : ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۱

مدیریت جلسه ۵۰ ساله قرآن مشهد توسط استاد محمد شاکرنژاد

گروه فعالیت‌های قرآنی: جلسه قرآنی در مشهد به‌صورت سیار با فدمتی بیش از ۵۰ سال برگزار می‌شود که استاد محمد شاکرنژاد به مدت ۲۰ سال است این جلسه را مدیریت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، محمد شاکرنژاد، قاری و استاد پیشکسوت قرآن و پدر حمید و حامد شاکرنژاد، از قاریان برجسته کشورمان یک جلسه سیار قرآن را در مشهد ویژه عموم اداره می‌کند که این جلسه سه‌شنبه شب‌ها ساعت 20:30 تا 22:30 در حال برگزاری است.

این جلسه با سابقه 50 ساله به مدت 30 سال توسط مرحوم مروج، طالع‌الفخر و شیخ احمد امینی مدیریت می‌شد ولی هم‌اکنون به مدت 20 سال است که استاد شاکرنژاد مدیریت آن را برعهده دارد.

نوجوانان و جوانان و عموم اقشار مختلف جامعه از جمله مخاطبان این جلسه هستند که دو صفحه قرآن در هر جلسه به حضار آموزش داده می‌شود و شیخ احمد امینی نیز صفحات قرائت شده را تفسیر می‌کند.

بر اساس این گزارش، محمد شاکرنژاد متولد سال 1332 از مشهد است که از دوران دبستان روخوانی قرآن را در مکتب‌خانه آموخت و سپس با پیروزی انقلاب اسلامی در دهه 60 از حضور محمود فرقانی بهره جست.

این استاد قرآن که به سبک مصطفی اسماعیل به تلاوت قرآن می‌پردازد، فراگیران خود را نیز علاوه بر این سبک به سبک دیگر قاریان مصری ترغیب می‌کند. از جمله موفقیت‌های وی می‌توان به رتبه نخست مسابقات سازمان تبلیغات، رتبه نخست مسابقات بسیج مشهد و مسابقه بزرگ والفجر به سبک مرحوم مصطفی اسماعیل اشاره کرد.

این استاد قرآن پس از انقلاب عهده‌دار جلسات متعدد در سطح مشهد شده است و یکی از اعضای فعال جامعه قاریان قرآن مشهد محسوب می‌شود.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
...
|
-
|
۱۳۹۴/۰۳/۳۱ - ۰۵:۵۳
0
0
لطفا آدرس جلسات ایشون رو هم اطلاع رسانی کنید.
captcha