مشارکت ۲۵۰ هزار نفر در طرح وقف جمعی جهت احداث بیمارستان سرطان جنوب کشور
کد خبر: 3307208
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
رحمانیان خبر داد:

مشارکت ۲۵۰ هزار نفر در طرح وقف جمعی جهت احداث بیمارستان سرطان جنوب کشور

گروه اجتماعی: مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور با اشاره به احداث این بیمارستان از محل وقف جمعی گفت: از ابتدای اجرای این طرح، تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر برای مشارکت در ساخت این بیمارستان خیریه‌ای کمک کرده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، احمد رحمانیان، مدیرعامل بیمارستان فوق تخصصی سرطان جنوب کشور امروز، سوم خرداد‌ماه در مراسم خاکبرداری و اجرای فوندانسون بیمارستان تخصصی سرطان جنوب که از محل توزیع اوراق وقف جمعی در شیراز در حال ساخت است، گفت: از ابتدای اجرای طرح فروش اوراق وقف جمعی تاکنون بیش از ۲۵۰ هزار نفر برای مشارکت در ساخت این بیمارستان خیریه‌ای کمک کرده‌اند.
وی با اشاره به مبالغ جمع‌آوری شده در این طرح اظهار کرد: با گذشت کمتر از یکسال از اجرای طرح اوراق وقف جمعی، مبلغی بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال جمع‌آوری شده است.
رحمانیان با بیان اینکه جمع آوری این مبلغ ۱۵۰۰تن میلگرد و ۷۵ هزار متر مکعب محل مورد نظر برای ساخت بیمارستان فوق تخصصی خاکبرداری شده است، ابراز امیدوار یکرد: دیگر خیران را برای ساخت این بیمارستان سهیم کنیم تا این پروژه در مدت ۳ تا ۴ سال آینده مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
رحمانیان اضافه کرد: بر اساس نقشه‌های تعیین شده، این بیمارستان در کنار بیمارستان فوق تخصصی پیوند اعضا ابو علی سینا (شهرک صدرا) در ۱۰ طبقه با گنجایش ۶۰۰ تخت در حال احداث است.
مدیر عامل بیمارستان سرطان جنوب کشور اظهار کرد: اگر فروش اوراق وقفی در تمامی شهرستان‌های فارس به صورت مطلوب توزیع شود و از این طرح عام المنفعه استقبال کنند قادر خواهیم بود تا قبل از پایان سال جاری اسکلت طبقه اول این بیمارستان بنا شود.
وی افزود: از ابتدای اجرای طرح فروش اوراق وقف جمعی بیشترین استقبال از این طرح را فرهنگیان، دانش آموزان، پزشکان، خبازان و دیگر خیران استان در این طرح شرکت داشته‌اند و قرار است این طرح به صورت مشترک در تمامی نهادهای دولتی استان اجرا شود.
رحمانیان گفت: بسیاری از خیران تلاش دارند اقدام خیر آنان با ذکر نامشان مطرح نشود و همچنین شاهد هستیم برخی از پزشکان از فارس با کمک‌های ۱۰۰میلیون تومانی،۵۰ میلیون تومانی و دیگر پزشکانی از استان تهران مبلغ ۲۰۰میلیون تومان را به منظور مشارکت در ساخت این بیمارستان از طریق بانک عامل واریز کرده‌اند.
رحمانیان با اشاره به اینکه بیمارستان سرطان تنها برای ارائه خدمات درمانی احداث نمی‌شود، اضافه کرد: این بیمارستان جامع، مرکزی برای تحقیقات است تا با بهره‌گیری از متخصصین مجرب، نسبت به پیشگیری و درمان بیماران سرطانی اقدام شود.

captcha