رونمایی از سامانه اطلاع‌رسانی جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح
کد خبر: 3307106
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر انجام شد؛

رونمایی از سامانه اطلاع‌رسانی جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح

گروه فضای مجازی: سامانه اطلاع‌رسانی جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح امروز، سوم خردادماه همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر رونمایی شد.

محمد انجم‌شعاع،‌ مدیرعامل جامعه قرآنی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: جمعیت پیشکسوتان قرآنی نیروهای مسلح به مناسبت این روز مراسم رونمایی از سامانه اطلاع‌رسانی این جمعیت را به نشانی www.hal-ata.ir رونمایی خواهد کرد.

وی در ادامه افزود: جمعی از پیشکسوتان قرآنی بازنشسته نیروهای مسلح کشور که عضو این جامعه هستند، امروز یکشبنه سوم خردادماه از سامانه اطلاع رسانی این جمعیت رونمایی خواهند کرد.

مدیرعامل جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: از حدود سه سال و نیم قبل این جامعه راه‌اندازی شده است و افرادی که در زمینه قرآنی فعالیت داشته‌ و در نیروهای مسلح کشور نیز خدمت داشته‌اند به عضویت این جامعه درآمده‌اند.

انجم‌شعاع بیان کرد: بر اساس جلسات برگزار شده قرار شد تا با وجود اینکه این افراد بازنشسته هستد اما خدمات قرآنی خود را در قالب یک تشکل بزرگ عملیاتی کنند، بر همین اساس در 31 استان 31 جامعه قرآنی پیشکسوتان قرآنی تشکیل شد که بر اساس انتخابات داخلی خود و مدیر اجرایی استان و هیئت مدیره را انتخاب می‌کنند.

وی اظهار کرد: در نشست سه سال قبل هیئت مدیره این جامعه انتخاب شد که براساس آن عباس سلیمی به عنوان رئیس این جمعیت انتخاب شد و من نیز به عنوان مدیرعامل این جمعیت و بر اساس رأی دوستان انتخاب شدم. همچنین افرادی همچون علی‌اکبر ملکشاهی،‌ سیدرضا میرموسایی، پورموسوی،‌ خانم حسینی،‌ مهدی دغاغله از اعضای این جامعه هستند.

مدیرعامل جامعه قرآنی پیشکسوتان نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه تلاش داریم تا مجموعه‌ای از توانایی‌ها و فعالیت‌های قرآنی این اساتید در معرض دید مخاطبان و خصوصاً خانواده نیروهای مسلح قرار گیرد.

انجم‌شعاع در ادامه با اشاره به اینکه خانواده‌ای که در نیروهای مسلح کار قرآنی انجام می‌دهند بسیار بزرگ هستند،‌ یادآور شد: در این مجموعه سرشناسان قرآنی جهان تشیع همچون استادان پرهیزکار، علامی و مجموعه کثیری از فعالان قرآنی نیروهای مسلح در استان‌های مختلف در این مجمع عضو هستند.

captcha