لزوم کاستن فاصله بین علم و عمل/نیروهای متخصص و متعهد شناسایی شوند
کد خبر: 3305082
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۳
کورانی‌فر تاکید کرد:

لزوم کاستن فاصله بین علم و عمل/نیروهای متخصص و متعهد شناسایی شوند

گروه اجتماعی: معاون استاندار لرستان با تاکید بر لزوم برقراری توازن بین سرمایه‌های علمی و معنوی با سایر سرمایه‌های مادی کشور گفت: باید افرادی که تخصص و تعهد دارند شناسایی و از وجود آن‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، عسیدعلی کورانی‌فر، معاون  پشتیبانی و توسعه مدیریت انسانی استانداری لرستان در همایش بر بلندای نظر که به‌منظور بزرگداشت آیت‌الله بلندنظر روز دوشنبه، 28 اردیبهشت‌ماه در مصلی شهر الشتر برگزار شد، گفت: یکی از نیازهای حکومت برای اداره موفق کشور بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و ذخائر علمی و معرفتی و پیوند آن‌ها با سرمایه‌هایی موجود در کشور است.
وی وجود نیروهای متخصص و متعهد را از ضروریات در هر کشور بیان کرد و افزود: یک نکته مهم در این زمینه این است که باید نهایت تلاش خود در کاستن و برداشتن فاصله آسیب‌زای بین علم و عمل را به‌کار بست چراکه به هر میزان این فاصله آسیب‌زا بین علم و عمل را کم کنیم خواهیم توانست به اهدافمان برسیم.
معاون استاندار لرستان با تاکید بر لزوم برقراری توازن بین سرمایه‌های علمی و معنوی با سایر سرمایه‌های مادی کشور گفت: باید افراد دارای ویژگی‌های فوق یعنی افرادی که تخصص و تعهد دارند شناسایی و از وجود آن‌ها استفاده کرد.
کورانی‌فر ادامه داد: پیوند پیوسته انسان با خدا باعث می‌شود انسان به یک ثبات و سامان درونی برسد و این پیوند یک هویت متعالی و رنگ خدایی به زندگی انسان می‌بخشد.
وی با بیان این‌که پیوند انسان با خدا دارای دو بُعد شامل عبادات شخصی و بُعد اجتماعی و خدمات صادقانه و خالصانه به مردم است، افزود: حضرت آیت‌الله بلندنظر شخصیتی وارسته و مورد علاقه عموم مردم است و این از مصادیق پیوند بنده با خداست.

captcha