دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 3293137
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۸
با حضور قاری مصری؛

دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم در مشهد برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم(تنغیم) با حضور ۳۰ قاری و مؤذن خراسان رضوی و قاری مصری از امروز به مدت دو روز در حرم رضوی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم(تنغیم) با حضور 30 قاری و  مؤذن خراسان رضوی از امروز به مدت دو روز در حرم رضوی برگزار می‌شود.

این دوره آموزشی که سومین سال متوالی است به منظور ارتقای سطح تخصصی صوت و لحن قاریان خراسان رضوی برگزار می‌شود، در سال 92 با حضور استاد غلامرضا شاه‌میوه، احمد ابوالقاسمی و سال 93 با حضور حمید هروی و سیدجواد سادات‌فاطمی برگزار شد.

دو دوره قبل با هماهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار شد اما امسال شورای عالی قرآن با مشارکت اداره علوم قرآنی آستان قدس رضوی این دوره را برگزار می‌کند.

محمدطاها عبدالوهاب، قاری مصری استاد سومین دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن است که با این دوره حضور قاریان و مؤذنان برتر خراسان رضوی برگزار می‌شود.

به دلیل نزدیک‌بودن زمان برگزاری جلسات آموزشی با مسابقات قرآن، قاریان درخواست کردند این دوره با فاصله زمانی مناسبی نسبت به مسابقات دوره بعد برگزار شود تا با آمادگی بیشتری در مسابقات مشهد، استان و کشور حضور یابند.

بر اساس این گزارش، دوره آموزش تخصصی قرائت قرآن کریم از عصر امروز، 22 اردیبهشت‌ماه در صحن جامع حرم رضوی آغاز شده و تا فردا، 23 اردیبهشت‌ماه ادامه دارد.

captcha