یادواره شهدای شهر اسفدن برگزار شد
کد خبر: 3272214
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۶

یادواره شهدای شهر اسفدن برگزار شد

کانون خبرنگاران نبأ: یادواره سردار شهید حاج محمدناصر ناصری و ۹ شهید والامقام شهر اسفدن با حضور فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی و خانواده معظم شهدا پنچ‌شنبه ۱۷ اردیبهشت‌ماه در گلزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، نظری، فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) در جمع مردم ولایت‌مدار شهراسفدن گفت: امروز همه ما به خودمی‌بالیم که خون‌های شهدای ما وشما، الحمدلله هر روز بهتر از دیروز در حال ثمردهی است و این فرهنگ در بین تمام جوامع اسلامی نشر و بسط پیدا کرده است.

وی افزود: اگر یک روزی تنها فرزندان این ملت و این مردم آن هم در میدان‌های رزم نزدیک در غرب، جنوب و شلمچه از مرزهای ایران اسلامی دفاع کردند امروز همه در جبهه مقابله با کفر سرباز آماده و جان برکف هستند که با استفاده از فرهنگ شهدا و انقلاب اسلامی در نقاط دور دست دنیا مشغول نبرد با جبهه کفر و استکبار جهانی هستند.

نظری در ادامه گفت: شهید ناصری شخصیتی بود که در کردستان، جبهه‌های جنوب و نهایتاً براساس نیازحرکت انقلاب اسلامی در افغانستان حضور پیدار کرد و در این راه جان خودش را تقدیم کرد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین مرتضایی‌نیا، امام جمعه شهرستان زیرکوه، ایمانی، مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان جنوبی، برازنده، جانشین مدیرکل بنیاد حفظ و نشرارزش‎های دفاع مقدس، عباسپور، معاون بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان جنوبی حضور داشتند.

اجرای سرود یاد یاران، مداحی و مرثیه‌ثرایی، تشییع نمادین، توزیع بسته‌های فرهنگی از دیگر برنامه‌های این یادواره بود.

محمدرضا براتی

captcha