ابهامات نسل جوان در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت رفع شود
کد خبر: 3260564
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۷
معاون استاندار لرستان:

ابهامات نسل جوان در رابطه با فرهنگ ایثار و شهادت رفع شود

گروه اجتماعی: کورانی‌فر گفت: برگزاری همایش‌هایی نظیر مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت موجب رفع ابهامات نسل امروز در مورد فرهنگ ایثار و شهادت شده و فاصله میان این دو نسل را به حداقل می‌رساند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی کورانی‌فر، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری لرستان عصر سه‌شنبه، 15 اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری همایش مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت در خرم‌آباد، گفت: برگزاری این همایش‌ها موجب رفع ابهامات نسل امروز در مورد فرهنگ ایثار و شهادت شده و فاصله میان این دو نسل را به حداقل می‌رساند.

وی با بیان این‌که انقلاب اسلامی ثمره ایثار و شهادت بوده و ادامه راه این انقلاب نیز در گرو پاسداشت خون شهدا است، تصریح کرد: با نهادینه شدن فرهنگ جهاد و شهادت، نگرش‌ها و رفتار افراد به‌سمت رفتارهای ایثارگرانه سوق خواهد یافت که این امر موجب تغییر در سطوح  مختلف جامعه می‌شود.

بزرگداشت دستاوردهای فرهنگ شهادت و ایثارگری؛ عامل سلامت در مقابل تهدیدهای دشمن

کورانی‌فر بزرگداشت دستاوردهای فرهنگ شهادت و ایثارگری را عامل سلامت در مقابل تهدیدهای دشمن دانست و گفت: باید با بازشناسی فرهنگ اصیل شهادت، در راستای معرفی این فرهنگ غنی و آسمانی تلاش کرد.

وی خاطره‌گویی رزمندگان در این همایش را بسیار مهم دانست و گفت: تاریخ شفاهی دفاع مقدس اثر بسیار بالایی در نسل امروزی خواهد داشت.

یادآور می‌شود، همایش مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت لرستان پنجشنبه هفته جاری با حضور فرماندهان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس  در خرم‌آباد برگزار می‌شود.

captcha