کارگاه آموزشی مسابقات قرآن نیروهای مسلح برگزار شد
کد خبر: 3172302
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۷
در بخش بانوان؛

کارگاه آموزشی مسابقات قرآن نیروهای مسلح برگزار شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول مرکز قرآن، عترت و نماز سپاه با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن بخش بانوان نیروهای مسلح در اواخر اردیبهشت‌ماه گفت: جهت آمادگی نمایندگان سپاه در این مسابقات، یک دوره کارگاه آموزشی یک روزه برگزار شد.

محمدحسین ملکی‌پور، مسئول مرکز قرآن، عترت و نماز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) با اشاره به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از رقابت‌های قرآن بانوان شاغل در نیروهای مسلح، گفت: 20 نفر از بانوان برگزیده شاغل در سپاه در این دوره از رقابت‌ها حضور دارند.
وی افزود: بر همین اساس روز گذشته 29 فروردین‌ماه کارگاه آموزش یک روزه‌ای با حضور این افراد در رشته‌های مختلف و برای آمادگی بیشتر این افراد جهت حضور در مسابقات برگزار شد.
ملکی‌پور با تأکید بر اینکه در این دوره آموزشی یک روزه، اساتید برجسته کشورمان حضور داشتند، اظهار کرد: امیدوار هستیم نمایندگان سپاه در بخش بانوان رقابت‌های قرآن نیروهای مسلح، موفق به دریافت رتبه‌ مطلوبی شوند.
یادآور می‌شود، رقابت‌های قرآن بانوان شاغل در نیروهای مسلح اواخر اردیبهشت‌ماه و به میزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود.
بخش آقایان این مسابقات نیز به میزبانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از روز پنجم تا هفتم خردادماه به مدت سه روز و با حضور 240 شرکت‌کننده برگزار می‌شود.
این مسابقات در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 15 جزء، حفظ 20 جزء، حفظ کل قرآن کریم، مفاهیم سطح یک و دو، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان برگزار می‌شود.

captcha