خدمت‌گذاری به مردم فرصتی برای کسب رضایت خداوند است
کد خبر: 3149349
تاریخ انتشار : ۲۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵
کورانی‌فر:

خدمت‌گذاری به مردم فرصتی برای کسب رضایت خداوند است

گروه اجتماعی: معاون توسعه منابع انسانی استاندار لرستان گفت: فرصتی که در دست کارکنان دولت است، فرصت خدمت گذاری برای کسب رضایت خداوند است چراکه رضایت خداوند در کسب رضایت بندگانش است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی کورانی‌فر، معاون توسعه منابع انسانی استاندار لرستان، امروز، 26 فروردین در مراسم دیدار استاندار با پذیرفته شدگان استخدامی فرمانداری‌ها و استانداری  لرستان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: اولویت‌های استاندار لرستان در جلسات مختلف بحث جذب و به‌کارگیری نیروهای جدید بوده است.
وی افزود: فرصتی که از امروز در اختیار این دوستان قرار شده است فرصت خدمت‌گذاری برای کسب رضایت خداوند است چراکه رضایت خداوند در کسب رضایت بندگانش است و در آموزه‌های دینی ما هیچ چیز به اندازه گره‌گشایی مشکلات مردم اهمیت ندارد.
معاون توسعه منابع انسانی استاندار لرستان با اشاره به اینکه استان امروز نیازمند معیشت و فضای کسب و کار است، بیان کرد: معرفی  پیشینه لرستانی‌ها و دستیابی به آن‌ها در گرو نگاه اعتدالی است در استان است حتی در نماز و عبادت ما تاکید برمیانه بوده و پایه نگاه اعتدالی، دیدن واقعیت‌های موجود استان و استفاده درست از فرصت‌ها و ظرفیت‌های استان است.
وی عنوان کرد: لرستان ما امروز نیازمند معیشت و فضای کسب و کار در جهت هم‌گرایی استان نه به‌معنای مثل هم فکر کردن بلکه هر انسانی با هر نگاهی در جهت هم‌گرایی استان تلاش کند و منافع شخصی را بر منافع استان ترجیح ندهیم.
کورانی‌فر با اشاره به این‌که هر کسی باید گوشه‌ای از اقدامات توسعه استان را بگیرد،  تصریح کرد: اقداماتی که استاندار لرستان انجام داده است مانند راه‌اندازی مجتمع کشت و صنعت لرستان بعد از 16 سال تعطیلی، راه‌اندازی ایستگا‌های پمپاژ، افزایش پروازهای فرودگاه خرم‌آباد و جذب سرمایه‌گذاران می‌بایست 20 سال قبل انجام شود.
وی با بیان این‌که  لرستان از ابتدای دولت تدبیر و امید به این جایگاه رسیده است، خاطرنشان کرد: باید از وضع موجود به وضع مطلوب برسیم و نیروهای با انرژی و توانمندی مانند شما باید در جهت افزایش این پیشرفت و نگاه اعتدالی منشا خوبی باشند.

captcha