زنان مهم‌ترین عنصر تأثیرگذار در جامعه اسلامی هستند
کد خبر: 3127920
تاریخ انتشار : ۲۳ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۳

زنان مهم‌ترین عنصر تأثیرگذار در جامعه اسلامی هستند

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه زنان مهم‌ترین عنصر تاثیرگذار در جامعه اسلامی هستند، گفت: بهره‌مندی از سیره دخت نبی مکرم اسلام(ص) مسیری برای تعالی زنان و تقویت روحیه مردان در دفاع از حریم دین مبین اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمد حسینی‌طلب، رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه امروز، 23 فروردین اظهار کرد: در دین اسلام، زن جایگاه بسیار والایی در اجتماع و در خانواده دارد و بنابراین می‌توان گفت که زن سازنده جامعه است و قادر است جامعه را به سمت سعادت و تعالی و یا به سمت انحراف و فساد سوق دهد.
وی با بیان اینکه اسلام در تمام مسائل و مواردی که ارتباط با زن دارد، صحبت کرده و آیات و روایات فراوانی در این زمینه ذکر شده، افزود: زن بیشترین مسئولیتش در خانواده است اما ارزش زن به این است که به او پست و مقامی داده شود که با مدیریت و لطافت خود و براساس آموزه‌های دینی، جامعه را در برابر معضلات و آسیب‌های اجتماعی واکسینه کند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی کهگیلویه با بیان اینکه زنان مهم‌ترین عنصر تأثیرگذار در جامعه اسلامی هستند، اضافه کرد: بهره‌مندی از سیره دخت نبی مکرم اسلام(ص) مسیری برای تعالی زنان و تقویت روحیه مردان در دفاع از حریم دین مبین اسلام و آرمان‌های نظام اسلامی است.
حجت‌الاسلام حسینی‌طلب با اشاره به اینکه سراسر زندگی حضرت زهرا(س) می‌تواند بهترین الگو و سرمشق برای مسلمانان به‌ویژه با نوان باشد، بیان کرد: یکی از آموزه‌هایی که آن حضرت در سراسر زندگی پربرکتش برای آن تلاش کرد، اهتمام و جدیت نسبت به دین بوده است.
وی بیان کرد: اسلام حضور زن در اجتماع را مشروط بر حفظ حجاب و پوشش کامل او دانسته که این به معنی محدود کردن زن نیست.

captcha