شهید صیاد شیرازی جزو شهدای نخبه است
کد خبر: 3104376
تاریخ انتشار : ۱۸ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۷
آیت‌الله علم‌الهدی:

شهید صیاد شیرازی جزو شهدای نخبه است

گروه سیاسی: امام جمعه مشهد با بیان اینکه می‌توان از شهید صیاد شیرازی به عنوان نخبه شهدا یاد کرد، ادامه داد: اوج هنرنمایی این شهید بزرگوار در عملیات مرصاد بود که با منافقان روبرو شده و آنان را سرکوب کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد، صبح امروز، 18 فروردین‌ماه در دیدار با برگزارکنندگان یادواره شهید صیاد شیرازی با بیان اینکه اگر پیرو راه شهدا نباشیم به آن‌ها خیانت کرده‌ایم، اظهار کرد: غیر از شهادت نمی‌توان مزد دیگری به شهدا داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه می‌توان از شهید صیاد شیرازی به عنوان نخبه شهدا یاد کرد، ادامه داد: اوج هنرنمایی این شهید بزرگوار در عملیات مرصاد بود که با منافقان روبرو شده و آنان را سرکوب کرد.

وی با اشاره به عملیات مرصاد عنوان کرد: با سرکوبی منافقان در عملیات مرصاد، بسیاری از مسائل داخلی در کشور حل شد، پس از آن منافقان تنها فعالیت تبلیغاتی داشتند که این گروه با فرماندهی سپهبد صیاد شیرازی از هم پاشیده شد.

امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه با برگزاری مراسم‌ها و یادواره‌های شهدا نمی‌توان دین خود را به شهدا ادا کرد، عنوان کرد: اگر ما راه شهدا را ادامه ندهیم مدیون آنان هستیم، در واقع اگر ما در راهی که شهیدان سرمایه‌گذاری کردند نباشیم، دین خود را به آنان ادا نکرده‌ایم.

وی با بیان اینکه خداوند باید توفیق دهد تا بدهکار شهدا نشویم، ادامه داد: ما باید بکوشیم با پیروی از شیوه و روش شهدا، مدیون آن‌ها نشده و راهشان را ادامه دهیم.

captcha