لزوم تبدیل شعار سال به گفتمان/هم‌دلی و هم‌زبانی اولویت کارها باشد
کد خبر: 3089418
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۳
معاون استاندار لرستان تاکید کرد:

لزوم تبدیل شعار سال به گفتمان/هم‌دلی و هم‌زبانی اولویت کارها باشد

گروه اجتماعی: در نام‌گذاری سال حمایت پررنگی از دولت شده است این در حالی‌است که همه نام‌گذاری‌های سال‌ها برای ما یک احتیاج است و شعارهای سال باید به‌عنوان گفتمان اصلی در تمام برهه‌ها اولویت کارها باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی کورانی‌فر، معاون توسعه و مدیریت استانداری لرستان در اولین جلسه شورای اداری استان لرستان که دیروز، 15 فروردین در استانداری برگزار شد، گفت: با مدیریت صحیح استاندار لرستان مسیر حرکت استان به‌درستی تشخیص داده شد که این مسیر ایجاد درآمد پایدار و روزی حلال از طریق سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، راهکار پیشرفت استان است.
وی با بیان این‌که بیش از 900 روایت در مورد کسب روزی حلال و ایجاد درآمد داریم، اظهار کرد: بالاترین مقام در دین اسلام مجاهدین فی‌سبیل‌الله هستند کمااینکه در روایات آمده است کسب روزی حلال هم‌سنگ و همتراز مجاهدین در راه خداست.
کورانی‌فر به نام‌گذاری شعار سال از سوی مقام معظم رهبری با عنوان «دولت و ملت؛ هم‌دلی و هم‌زبانی» اشاره کرد و افزود: در نام‌گذاری سال حمایت پررنگی از دولت شده است این در حالی‌است که همه نام‌گذاری‌های سال‌ها برای ما یک احتیاج است و شعار های سال باید به‌عنوان گفتمان اصلی در تمام برهه‌ها اولویت کارها باشد.
معاون توسعه و مدیریت نیروی انسانی استانداری لرستان اضافه کرد: امسال سال دست یافتن به آرزوهای بزرگ است که در این راستا باید به پیشرفت اقتصادی، جهش اقتصادی، عدالت قضایی، ایمان، معنویت و عزت و اقتدار ملی توجه ویژه شود.

captcha