۶۵ گفتمان دینی در مدارس دامغان برگزار شد
کد خبر: 3089336
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸

۶۵ گفتمان دینی در مدارس دامغان برگزار شد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان از برگزاری ۶۵ گفتمان دینی در سطح مدارس این شهرستان خبر داد و گفت: در مجموع تعداد ۱۰۵ گفتمان دینی در سطح مدارس شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،حجت الاسلام حسین صبوری،رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان  امروز، 16 فروردین در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری 65 گفتمان دینی در سطح مدارس شهرستان دامغان اظهار کرد:  در مجموع تعداد 105 گفتمان دینی در سطح مدارس شهرستان دامغان اجرا می شود که برای اجرای این تعداد گفتمان دینی 150 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات فرهنگی سال 93 هزینه شده است.

وی با اشاره به اجرای گفتمان دینی دانشجویی و حوزوی از سوی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دامغان افزود: طی سال گذشته هشت گفتمان دینی دانشجویی و حوزوی برگزار شد که تا پایان سال تحصیلی 93-94 نیز هشت گفتمان برگزار خواهد شد که در مجموع16 گفتمان دینی با 30 میلیون ریال اعتبار ویژه دانشجویان و طلاب علوم دینی  برگزار می شود.

به گفته وی؛ عفاف و حجاب، آسیب های اجتماعی، مواد مخدر، دشمن شناسی، جنگ نرم، سبک زندگی اسلامی و انقلاب اسلامی از موضوعاتی بوده که در گفتمان های دینی برای دانش آموزان، دانشجویان و طلاب علوم دینی مطرح و به آن پرداخته شده است.

صبوری یاداور شد: 15 استاد، کار برگزاری گفتمان دینی در سطح 15 دبیرستان، پنج دانشگاه و حوزه های علمیه برادران و خواهران شهرستان دامغان را برعهده دارند.

captcha