آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری ویژه ایتام توسط بهزیستی
کد خبر: 3059501
تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۰۲:۰۰
نصیری عنوان کرد:

آغاز پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری ویژه ایتام توسط بهزیستی

گروه جامعه: رئیس ستاد مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور از راه‌اندازی سومین صندوق سرمایه‌گذاری نیکوکاری بهزیستی خبر داد و گفت: این صندوق ویژه ایتام بوده و در بهار سال جاری پذیره‌نویسی آن آغاز می‌شود.

محمد نصیری، رئیس ستاد مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به برنامه‌های این ستاد در سال جاری اشاره و اظهار کرد: استفاده از فضای ارزش افزوده یعنی ایجاد فضای بُرد بُرد در توسعه مشارکت‌های مردمی از مهم‌ترین برنامه‌های سال جاری ستاد مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی است.

وی تشریح کرد: افرادی که به نیت خیر به مددجویان بهزیستی کمک می کنند در ازای این کار خیر خدمتی از سوی سازمان به آنها داده می شود. زیرساخت اجرای این طرح در سال گذشته انجام شده و اجرای آن در دامنه تلفن ثابت و همراه از اول اردیبهشت ماه سال جاری رونمایی می شود.
نصیری همچنین گفت: بر اساس این طرح، افرادی که کمک می‌کنند خدماتی از قبیل خدمات مشاوره، آموزشی و ... دریافت می کنند.

وی سال جاری را سال شکوفایی خدمات سازمان بهزیستی در حوزه مشارکت های مردمی دانست و اظهار کرد: در سال جاری تعداد زیادی از پروژه های خیّر ساخت ما که طی دو سال گذشته کلنگ خورده بود افتتاح می شود از جمله زائر سرای مشهد، شیرخوارگاه ایلام، مرکز معلولان صومعه سرا، مرکز شبه خانواده شهر ری و ... .

رئیس ستاد مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور افزود: همچنین در سال جاری ساختار سیستمیک تجلیل از خیران را خواهیم داشت و مستندهای زندگی خیران بهزیستی از شبکه‌های سراسری پخش می‌شود. در سال‌های اخیر در خصوص خیران کوتاهی شده و آنها را معرفی نکرده ایم بر همین اساس در سال جاری مجموعه ای 26 قسمتی از زندگی خیرین پخش می شود.

وی در پایان اعلام کرد: سومین صندوق سرمایه گذاری نیکوکاری سازمان نیز در سال جاری راه اندازی خواهد شد . حوزه مسکن و معلولان دو حوزه سرمایه گذاری نیکوکاری سازمان هستند و صندوق سوم را در حوزه ایتام راه اندازی می کنیم که بزرگ ترین صندوق سرمایه گذاری ما خواهد بود و در بهار سال جاری پذیره نویسی آن آغاز می شود.

captcha