مردم ایران به جهت فهم بصیرت آزادترین ملت هستند
کد خبر: 2944650
تاریخ انتشار : ۱۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۰۴:۰۵

مردم ایران به جهت فهم بصیرت آزادترین ملت هستند

گروه سیاسی: مسئول نمایندگی ولی‌ فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: امروز کشوری نمی‌تواند، ادعا کند که مستقل‌تر از ایران است و مردم سرافراز ایران به جهت فهم بصیرت آزادترین ملت هستند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام محمدعلی محسن‌زاده مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان روز گذشته، 16 اسفند در پایان رزمایش دو روزه محمد رسول‌الله در این شهرستان گفت: بسیجی و هرکسی که صاحب تفکر بسیجی است، وظیفه دارد در صراط مستقیم الهی حرکت کند.
وی افزود: راه کسانی‌که خدا ترسیم کرده راه کسانی است که به آنها نعمت داده شده و راه انبیا و صالحان است.
حجت‌الاسلام محسن‌زاده بیان کرد: تکلیف همه مومنان نسبت به امام زمان(عج) این است که پرچم ولایت را پاس بدارند تا مشخص شود چه تعداد زیر پرچم ولایت جمع شده‌اند و برای دفاع از ارزش‌های الهی تکلیف خود را درست انجام می‌دهند.
وی تصریح کرد: گستره بسیجی فقط در ایران نیست، بلکه امروز در لبنان، افغانستان و دیگر نقاط جهان بسیج شکل گرفته است و باید تفکر بسیجی در جهان طنین‌انداز شود.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ثارالله استان کرمان گفت: ما در انقلاب دو شعار اساسی داریم که در حوزه داخلی استقلال آزادی، جمهوری اسلامی و در حوزه خارجی نه شرقی، نه غربی، جمهوری اسلامی است.
حجت‌الاسلام محسن‌زاده عنوان کرد: امروز کشوری نمی‌تواند، ادعا کند که مستقل‌تر از ایران است و مردم سرافراز ایران به جهت فهم بصیرت آزادترین ملت هستند.
وی اظهار کرد: هیچ کشوری نمی‌تواند به کشور ما چیزی را تحمیل کند، امروز دولتمردان ما در وزارت امور خارجه به‌عنوان سربازان نظام اسلامی وظیفه خود را به خوبی انجام می‌دهند.

captcha