رسالت دانشگاهیان تبلور عینی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در منطقه است
کد خبر: 2890472
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۳
معاون فرهنگی دانشگاه تفرش:

رسالت دانشگاهیان تبلور عینی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در منطقه است

گروه اجتماعی: رسالت دانشجویان و دانشگاهیان تلاش در جهت تجلی و تبلور عینی سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در راستای فراهم آوردن مقدمات قدرتمند شدن ایران در سطح جهان و منطقه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، محمد حبیبی، معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه تفرش امروز، پنجم اسفند در همایش گرامیداشت روز مهندس در این شهرستان برگزار شد، گفت: استقلال اقتصادی و استقلال سیاسی کشور و فتح قله‌های علمی جهان و منطقه مستلزم تلاش و همت دانشجویان مهندسی و دیگر رشته‌هاست.
وی با اشاره به سخنان رئیس جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاحیه نشست وزرای علوم، فناوری و نوآوری کشورهای عضو جنبش عدم تعهد مبنی بر کسب مقام شانزدهم علمی جهان توسط ایران، افزود: پیوند بحث‌ها و دستاوردهای علمی برای ارتباط دانشگاه‌ها با صنعت بسترهای درخشش و توسعه علمی دانشمندان و دانشجویان ایرانی را در سطح منطقه و جهان فراهم می‌آورد.
این مقام مسئول در پایان، تصریح کرد: رسالت دانشجویان و دانشگاهیان تلاش در جهت تجلی و تبلور عینی سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی در راستای فراهم آوردن مقدمات قدرتمند شدن ایران در سطح جهان و منطقه است.
یادآور می‌شود؛ پخش کلیپ، اجرای موسیقی،اجرای تئاتر، صندلی داغ و تقدیر از برگزیدگان مسابقات ورزشی دانشجویی از برنامه‌های جانبی این مراسم بود.

captcha