چهارمین اجلاسیه تشکل‌های فرهنگی المصطفی(ص) برگزار می‌شود/ فعالیت ۱۰ انجمن قرآنی
کد خبر: 2852768
تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵
صادقی‌پناه خبر داد:

چهارمین اجلاسیه تشکل‌های فرهنگی المصطفی(ص) برگزار می‌شود/ فعالیت ۱۰ انجمن قرآنی

گروه حوزه‌های علمیه: چهارمین اجلاس مسئولان تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی جامعة المصطفی(ص) در قم برگزار می‌شود.

حسن صادقی‌پناه، مدیرکل فرهنگی جامعه المصطفی(ص) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) گفت: چهارمین اجلاس سراسری مسئولان تشکل‌ها و انجمن‌های فرهنگی طلاب جامعة المصطفی با حضور مسئولان 200 تشکل در قم برگزار می‌شود.

وی افزود: این اجلاس روز دوشنبه 27 بهمن‌ماه با شعار «پیام ولایت» با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا اعرافی، رئیس جامعة المصطفی و از ساعت 15:30 در سالن قدس مجتمع آموزش عالی امام خمینی(ره) برگزار خواهد شد.

راه‌کارهای ترویج پیام رهبری بررسی می‌شود

صادقی پناه تصریح کرد: این اجلاسیه تخصصی است و با حضور مسئولان تشکل‌ها صورت می‌گیرد و محور آن نیز پیام مقام معظم رهبری به جوانان اروپا و آمریکا است تا راه‌کارهای ارایه و تبیین این پیام برای جوانان اروپا و آمریکا بررسی شود.

وی عنوان کرد: بررسی برنامه‌های گذشته و در حال اجرا و تبیین جهت‌گیری‌های جامعه المصطفی(ص) برای آینده از دیگر اهداف برگزاری این اجلاسیه است.

مدیر فرهنگی جامعه المصطفی(ص) برگزاری میزگرد با حضور طلاب و بررسی فرصت‌ها و چالش‌های فرارو همچنین اجرای تواشیح و پخش کلیپی از اقدامات المصطفی(ص) در حوزه ترویج پیام رهبری در عرصه بین‌المللی و تقدیر از تشکل‌های برتر از دیگر برنامه‌های این اجلاسیه به شمار می‌رود.

فعالیت 260 تشکل در جامعه المصطفی(ص)

وی بیان کرد: 260 تشکل در جامعه المصطفی(ص) فعالیت دارند که از این تعداد ده تشکل آن فعالیت قرآنی انجام می‌دهد و 200 تشکل برای شرکت در همایش دعوت شده‌اند و 60 تشکل دیگر نیز در مشهد فعالیت دارند و همایش جداگانه‌ای برای آنان در مشهد تا آخر سال برگزار خواهد شد.

صادقی پناه تصریح کرد: فعالیت این تشکل‌ها، یا ملیتی، منطقه‌ای، یا فراملیتی و یا موضوع‌محور است و در زمینه‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی، خانوادگی، ورزشی، رسانه‌ای و ... تلاش می‌کنند.

یادآور می‌شود هم اکنون هزاران نفر از طلاب جامعة المصطفی(ص) عضو این تشکل‌ها هستند.

captcha