ظرفیت بانوان در راستای توسعه لرستان به‌کار گرفته شود
کد خبر: 2809403
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵
معاون استاندار لرستان:

ظرفیت بانوان در راستای توسعه لرستان به‌کار گرفته شود

گروه اجتماعی: کورانی‌فر با بیان این‌که قدردانی از فضای ایجاد شده در کشور و معیارهای انقلاب از وظایف ماست، افزود: حضور بانوان ظرفیت فوق‌العاده‌ای است که ما امیدواریم بتوانیم از ظرفیت آن‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی کورانی‌فر، معاون توسعه منابع انسانی استانداری لرستان، در همایش تبیین نقش زنان در پیروزی انقلاب اسلامی که امروز چهارشنبه، 15 بهمن‌ماه جاری در سالن همایش‌های سازمان جهاد کشاورزی استان لرستان برگزار شد، گفت: ایام دهه فجر چه برای افرادی که آن دوران حضور داشته‌اند و اوضاع را درک کرده‌اند و چه افرادی که وصف آن‌را شنیده‌اند فراموش نشدنی است.
وی، ادامه داد: دهه فجر زمانی بود که همه مردم در دایره ایثار، شهادت و معنویت، تلاش، مجاهدت و مبارزه بودند و فضایی عطرآگین بر کشور و جامعه حکم‌فرما بود که قدردانی از این فضا و معیارهای انقلاب از وظایف ماست.
کورانی‌فر افزود: ما باید بدانیم قبل از انقلاب چه بودیم، چه کردیم و چه چیزی را خواستیم و آن‌چه که مهم است این است که همه باید برای اعتلای جمهوری اسلامی تلاش کنیم و پشت سر رهبری باقی بمانیم.
معاون توسعه منابع انسانی لرستان با اشاره به این‌که هرکسی به هر میزانی که می‌تواند بایستی برای کشور و استان خود اثرگذار باشد، عنوان کرد: در دولت تدبیر و امید فضای خوبی برای توسعه استان فراهم شده است، و ما نیز باید برای توسعه لرستان تلاش کنیم.
وی با بیان این‎که نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، استاندار و تمام نیروهایی که می‌توانند در توسعه استان اثرگذار باشند تمام تلاش خود را انجام داده‌اند، تصریح کرد: جو سالمی بین ارگان‌های دولتی ایجاد شده است که امیدواریم با اشتفاده از این جو به توسعه استان نزدیک‌تر شویم.
کورانی‌فر در پایان خاطرنشان کرد: حضور بانوان ظرفیت فوق‌العاده‌ای است که ما امیدواریم بتوانیم از ظرفیت آن‌ها برای توسعه استان استفاده کنیم.

captcha