دستیابی به منویات رهبری تنها در سایه حمایت ائمه جمعه از دولتمردان میسر می‌شود
کد خبر: 2789403
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
رضایی:

دستیابی به منویات رهبری تنها در سایه حمایت ائمه جمعه از دولتمردان میسر می‌شود

گروه اجتماعی: معاون استاندار فارس نماز جمعه را محلی برای آگاهی مسئولان از مطالبات مردم دانست و افزود: چنانچه حمایت ائمه جمعه از دولتمردان نباشد نمی‌توان سیاست‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب را به پیش برد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الله رضایی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان جهرم امروز، 11 بهمن در نشست یک روزه ائمه جماعات جنوب فارس که به میزبانی این شهرستان برگزار شد، گفت: نماز جمعه به‌عنوان پایه رشد سیاسی و نهادی که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی بر آن تأکید شده و جایگاه و نقش نماز جمعه در جامعه به‌گونه‌ای بوده که بسیاری از مسائل را از دوش دولتمردان برداشته است.
وی‌ نماز جمعه را محلی برای آگاهی مسئولان از مطالبات مردم عنوان کرد و افزود: چنانچه حمایت ائمه جمعه از نمایندگان دولت در شهرستان‌ها نباشد نمی‌توان سیاست‌های مدنظر رهبر معظم انقلاب را به پیش برد.
معاون استاندار فارس در ادامه سخنان خود اظهار کرد: مشارکت فعال و فراگیر مردم در انتخابات ریاست جمهوری دوره یازدهم و انتخاب یک روحانی به‌عنوان رئیس جمهور نشان از توجه ملت به نهاد روحانیت است.
وی بیان کرد: تحلیل سیاسیون و رسانه‌های بیگانه در این انتخابات نشان از وفاداری ملت ایران به روحانیان دارد و این امر نشان دهنده نمره قبولی روحانیت توسط مردم است.
رضایی با بیان اینکه آگاهی و اشراف ائمه جمعه به مسائل روز جامعه از ویژگی‌های ائمه جمعه است، افزود:  پس از اینکه دشمن فهمید در حوزه نظامی و تحریم‌های ظالمانه نمی‌تواند کار به جایی ببرد مجبور به تغییر شیوه برای ناکارآمدی نظام و چیره شدن بر امور برآمد و برای این مقوله شبیه‌خون فرهنگی  را در دستور کار قرار داد و دشمن قصد دارد تا با تبیین استراتژی پاسخگو نبودن دولتمردان در قبال نیازهای مردم به نظام اسلامی، آن را خدشه‌دار کند.

captcha