ائمه جمعه سامان و گندمان منصوب شدند
کد خبر: 2766609
تاریخ انتشار : ۰۶ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

ائمه جمعه سامان و گندمان منصوب شدند

گروه اجتماعی: رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری گفت: ائمه جمعه جدید شهرهای سامان و گندمان منصوب شدند.

حجت‎الاسلام سیدمرتضی احمدی در گفت‎وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، اظهارکرد: با حکم رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور، حجت‏ الاسلام محسن ملک‏پور به عنوان امام جمعه شهر سامان و حجت‎الاسلام مجید محمدیان به عنوان امام جمعه شهر گندمان منصوب شدند و از زحمات حجت‏الاسلام میردامادی و حجت‎الاسلام حصاری ائمه جمعه سابق شهر سامان و گندمان تقدیر شد.

احمدی بیان کرد: درخواست برای حضور امام جمعه در مناطق گوناگون این استان بسیار زیاد است و مردم مشتاقانه پیگیر حضور امام جمعه در شهر و منطقه خود هستند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه چهارمحال و بختیاری با اشاره به نقش و جایگاه رفیع ائمه جمعه در استان، افزود: خوشبختانه در هر شهر و منطقه‌ای که امام جمعه مستقر شده است، شاهد تحول بزرگ فرهنگی و اجتماعی در آن مناطق بوده‌ایم و این مهم به جایگاه و نقش ائمه جمعه برمی‌گردد.

وی با بیان اینکه ائمه جمعه نقش واسطه بین مردم و مسئولان را بر عهده دارند، گفت: ائمه جمعه مشکلات مردم را می‌شنوند و به مسئولان انتقال می‌دهند و از آن‌ها برای رفع موانع درخواست می‌کنند و همچنین اگر محدودیت‌هایی وجود داشته‌باشد، این محدویت‌ها و کمبودها را به مردم منتقل می‌کنند و این نقش واسطه‌گری ائمه جمعه سبب ارتقا همه جانبه شهر و در نهایت استان می‌شود.

احمدی با اشاره به اینکه اکنون 23 منطقه این استان از نعمت امامت جمعه برخوردار است، خاطرنشان کرد: تا پایان سال جاری نیز امام جمعه شهر سودجان منصوب می‌شود.

captcha