نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات مدارس ایرانشهر برگزار شد
کد خبر: 2719301
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۰

نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات مدارس ایرانشهر برگزار شد

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ایرانشهر گفت: دومین نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات مدارس ایرانشهر صبح امروز، شنبه ۲۷ دی در دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق برگزار شد.

مسلم خدابخشی، مدیر روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی ایرانشهر، در گفت وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان گفت: دومین نشست هم‌اندیشی ائمه جماعات مدارس ایرانشهر صبح امروز، شنبه 27 دی در دفتر تبلیغات اسلامی جنوب شرق برگزار شد.
وی اظهار کرد: در ابتدای این نشست حجت‌الاسلام رشیدی، رئیس اداره آموزش دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور، گزارشی اجمالی از عملکرد ائمه جماعات مدارس ارئه داد و در ادامه حجت‌الاسلام ابطحی، امام جمعه ایرانشهر و حجت‌الاسلام تیموری، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی شعبه جنوب شرق کشور سخنرانی کردند.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر در این نشست بیان کرد: برای زنده کردن شعائر اسلامی باید تلاش کنیم و با توجه به این که حکومت اسلامی به موضوع نماز و اقامه آن توجه ویژه‌ای دارد، باید برای علاقمند کردن نوجوانان در اقامه نماز و فرهنگ آن تلاش بیشتری داشته باشیم.
وی افزود: باید سعی شود در روش آموزشی خود برای دانش‌آموزان از داستان‌های شیرین جهت جذب نوجوانان استفاده کنیم و از مطالب به‌روز و مفید درجامعه مجازی برای پیشبرد اهداف بهره‌مند شویم.
امام جمعه شهرستان ایرانشهر در پایان تاکید کرد: در پاسخگویی به پرسش‌های دانش‌آموزان بسیار توجه کنید و براحتی از آن عبور نکنید، زیرا این موضوع از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.
همچنین در ادامه، ائمه جماعات مدارس نکاتی را برای ترویج فرهنگ اقامه نمازعنوان کردند و مشکلات پیش رو و کمبودهای خود را مطرح و خواستار رفع این نواقص شدند.

captcha