ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی فارس راهی مشهد می‌شوند
کد خبر: 2706274
تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۴

ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی فارس راهی مشهد می‌شوند

گروه اجتماعی: قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس از برگزاری دوره آموزشی ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی این استان در مشهد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی سقاچی، قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس امروز، 23 دی در جمع خبرنگاران گفت: دوره آموزشی ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی استان در مشهد مقدس برگزار می‌شود.
وی، آشنایی فراگیران با شیوه‌های دعوت به نماز، برنامه‌ریزی برای رشد کمی و کیفی نمازهای جماعت و آشنایی روحانیان با مبانی و شیوه‌های پاسخگویی به پرسش‌ها و شبهات مخاطبان را از اهداف اصلی این دوره آموزشی عنوان کرد.
حجت‌الاسلام سقاچی افزود: در این دوره آموزشی که به‌صورت حضوری برگزار می‌شود، ائمه جماعات ادارات در مدت 24 ساعت با روش تبلیغ با گرایش  تفسیر، شیوه بیان احکام، تبلیغ چهره به چهره، مهارت سخنرانی‌های کوتاه، تجوید، مخاطب‌شناسی در تبلیغ، نماز در آیات و روایات  و مبانی پرسش و پاسخ آشنا می‌شوند.
وی با اشاره به اینکه نام‌نویسی از مخاطبان از مهر ماه سال جاری آغاز شده است، گفت: این دوره بر اساس  شیوه‌نامه اجرایی برنامه‌های توسعه و ترویج فرهنگ اقامه نماز ابلاغی از سوی  معاون و رئیس شورای اقامه نماز وزارت کشور و با همکاری استانداری فارس و دستگاه‌های دولتی اجرا خواهد شد.
قائم مقام ستاد اقامه نماز فارس اظهار کرد: دوره آموزش حضوری  ائمه جماعات دستگاه‌های اجرایی استان   30بهمن  تا 2 اسفند به‌مدت 3 روز در مشهد مقدس برگزار خواهد شد.

captcha