دفتر شماره ۳ مؤسسه فرهنگی نور‌الائمه(ع) در زواره افتتاح شد
کد خبر: 2686424
تاریخ انتشار : ۱۸ دی ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۶

دفتر شماره ۳ مؤسسه فرهنگی نور‌الائمه(ع) در زواره افتتاح شد

کانون خبرنگاران نبأ/ مهدی ابوطالبی‌یزدی: آئین افتتاح دفتر شماره ۳ نورالائمه(ع)، هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی‌ در شهر زواره برگزار شد.

به گزارش کانون خبرنگاران نبأ وابسته به خبرگزاری ایکنا، آیین افتتاح دفتر شماره 3 نورالائمه(ع)، هم‌زمان با میلاد با سعادت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) با‌حضور حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی‌، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشوردر شهر زواره برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین سید‌محمد‌رضا طباطبایی‌نسب، مسئول مؤسسه فرهنگی نورالائمه، هدف از افتتاح این دفتر را برقراری ارتباط دوسویه با مخاطبان مؤسسه نورالائمه(ع) و خدمات‌رسانی فرهنگی هرچه بیشتر به مردم فهیم و مؤمن این شهر و مناطق اطراف آن بر شمرد.

دفتر شماره 3 مؤسسه نورالائمه(ع) در شهر زواره مسئولیت ایجاد شبکه آموزشی غیرحضوری نورالائمه(ع) و تقویت ایستگاه‌های معرفت و برگزاری مسابقات کتابخوانی را در سطح شهر و مناطق اطراف برعهده دارد.

در مراسمی دیگر دفتر شماره 4 مؤسسه نورالائمه(ع) در روستای نیسیان نیز افتتاح شد.

یادآور می‌شود، دفتر مرکزی مؤسسه فرهنگی نورالائمه(ع) در تهران و دفتر شماره 2 آن در شهر قم، مشغول به خدمت‌رسانی به هموطنان عزیز هستند.

هموطنان عزیز می‌توانند جهت اطلاع از خدمات این مؤسسه و شرکت در مسابقات کتاب‌خوانی نورالائمه(ع) به پایگاه noorolaemeh.ir  مراجعه کنند.

captcha