حماسه ۹ دی پیوند دوباره ملت با آرمان‌های ولایت بود
کد خبر: 2653507
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۱

حماسه ۹ دی پیوند دوباره ملت با آرمان‌های ولایت بود

گروه اجتماعی: مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: حضور آگاهانه و با بصیرت ملت ایران در حماسه ۹ دی مایه استحکام نظام و پیوند دوباره ملت ایران با ولایت و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

حجت‌الاسلام محمد تقی بهبودی، مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، حماسه ۹دی برای همیشه ماندگار است و دشمنان این نظام فهمیدند که نمی‌توانند در برابر اراده وایمان این ملت رشید خللی وارد کنند.

وی افزود: این حماسه ماندگاربه دشمنان نظام جمهوری اسلامی فهماند که ایران وملت ولایتمدار آن همیشه پشتیبان این اسلام عزیز بوده وهمیشه یار ویاور ولایت بوده وخواهند بود.

بهبودی با اشاره به اینکه 9 دی نمایش عظیم وگسترده ملت ایران بود، عنوان کرد: مردم در این روز ضمن تجدید بیعت با امام خمینی‌(ره) و مقام معظم رهبری، بار دیگر انقلاب ایران اسلامی را بیمه کردند.

مسئول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه استان قزوین بیان کرد: روز نهم دی ماه، روز بصیرت و میثاق با امامت و رهبری است که همواره باید به بهترین شکل ممکن ارج نهاده شود، زیرا مردم ما در این روز بار دیگر وحدت و یکپارچگی و هوشیاری خودشان را نشان دادند و پرده از چهره و خط پیچیده نفاق برداشتند.

وی با اشاره به اینکه ایمان و باورهای مردم، رهبری مقام معظم رهبری، بصیرت مردم ایران و عاشورای حسینی سبب مهار فتنه 88 شد، خاطرنشان کرد: در این روز بزرگ مردم ایران اسلامی با حضور پرشور خود در صحنه تودهنی محکمی به فتنه‌گران و دشمنان اسلام زدند.

captcha