آیین گرامیداشت «جرج جرداق» در لبنان برگزار می‌شود
کد خبر: 2613745
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۵
امروز؛

آیین گرامیداشت «جرج جرداق» در لبنان برگزار می‌شود

شعب خارجی: آیین گرامیداشت جرج جرداق، نویسنده فقید کتاب «الامام علی(ع) صوت العدالة الانسانیة» امروز، ۱۰ آذر، به همت رایزنی فرهنگی ایران در لبنان در «بیروت»، پایتخت این کشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، این مراسم بعداز ظهر امروز در بیروت برگزار می‌شود و ابوذر ابراهیمی‌ترکمان، رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در آن سخنرانی می‌کند.
در این مراسم که با حضور شخصیت‌های سیاسی و فرهنگی لبنان، برگزار می‌شود، علاوه بر سخنرانی رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، پیام مکتوب علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی توسط حسین شیخ‌الاسلام، دبیرکل دبیرخانه‌ حمایت از انتفاضه فلسطین، قرائت خواهد شد.
این مراسم که از ساعت 3 بعد از ظهر به وقت محلی در محل سالن «اونیسکو» در بیروت آغاز می‌شود، به صورت زنده و مستقیم از شبکه‌های «المنار» و «المیادین» برای مخاطبان پخش خواهد شد.
بنا بر این گزارش، ابوذر ابراهیمی ترکمان به منظور شرکت در مراسم گرامیداشت جرج جرداق و افتتاح ساختمان جدید رایزنی فرهنگی کشورمان در بیروت به لبنان سفر کرده است. 
ابراهیمی ترکمان در جریان این سفر با باریمون عریجی، وزیر فرهنگ لبنان و عدنان سید‌حسین، رئیس دانشگاه ملی لبنان دیدار خواهد کرد.

captcha