نشست «زن مسلمان و خانواده» در آنكارا برگزار شد
کد خبر: 1560599
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۸۶ - ۱۰:۵۰

نشست «زن مسلمان و خانواده» در آنكارا برگزار شد

گروه بين‌الملل: نشست «زن مسلمان و خانواده» به‌مناسبت ميلاد مسعود حضرت فاطمه زهرا (س) و روز زن عصر شنبه (16 تيرماه) در سالن«كمال سونال» آنكارا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از اداره كل روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، در اين نشست كه با حضور جمع كثيری از ايرانيان مقيم آنكارا و شهروندان ترك برگزار شد، خانم «زهرا راستی»، مدرس حوزه علميه از ايران و خانم «سيبل ار اصلان»، وكيل دادگستری و مولف كتاب «فاطمه، پاره جان» از استانبول در مورد زن و خانواده و ارزش‌های اخلاقی حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگوی بانوان مسلمان سخنرانی كردند.
مديريت اين نشست را خانم «اوزدن»، رييس انجمن غير دولتی «اصول علم، فرهنگ و پايداری (ايلك در)» به‌عهده داشت. در اين نشست گروه سرود دختران مجمتع آموزشی ‪بهمن آنكارا سرودی عرفانی در مدح حضرت فاطمه زهرا (س) به زبان فارسی اجرا كردند.
گروه سرود دختران تركيه‌ای هم سرود «شكرگزاری » را با مضمون «شكرگزاری به درگاه خالق يكتا به‌خاطر اهدای وجود مقدس پيامبر اعظم (ص) به بشريت» اجرا كردند. در ادامه اين نشست گروه موسيقی وابسته به وزارت فرهنگ و گردشگری تركيه هم سرودهايی با مضامين الهی و عرفانی اجرا كردند.
در پايان نشست «زن مسلمان و خانواده»، اعضای گروه‌های سرود ايرانی و تركيه‌ای، جوايز خود را از رايزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ايران در تركيه دريافت كردند
captcha