امر به معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگ‌سازی است
کد خبر: 1464171
تاریخ انتشار : ۰۴ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸

امر به معروف و نهی از منکر نیازمند فرهنگ‌سازی است

گروه اجتماعی: جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان با اشاره به اینکه باید همه مسئولان دست به دست هم دهیم، گفت: امر به معروف و نهی از منکر امروز نیازمند فرهنگ‌سازی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان، امروز، چهارم آبان در همایش استانی امر به معروف و نهی از منکر با محوریت فرهنگ حسینی و عزم ملی امروز در سنندج برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تلاش در جهت همه معروفات و جلوگیری از همه منکرات است.
وی با اشاره به اینکه تعدادی از مسئولان ادارات نیز متاسفانه با این ستاد همکاری های لازم را نکردند که از آنها گلایه دارم، افزود: فرهنگ‌سازی لازم در این خصوص یکی دیگر از کارهای این ستاد است که به صورت جدی در حال انجام آن هستیم.
الله مرادی با تشکر از مسئولان ادارات و سازمان هایی که این ستاد را همراهی کرده اند، عنوان کرد: خوشبختانه این ستاد با اراده مسئولان استانی روند رو به رشدی را طی می کند.
جانشین دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تصریح کرد: باید همه مسئولان دست به دست هم دهیم و کاری کنیم که منکرات از جامعه اسلامی ما رخت بربندند.
وی ادامه داد: عمل به سخنرانی ها و توصیه های بزرگان دینی را نیز باید در جامعه گسترش داد زیرا در آینده مثمرثمر واقع خواهد شد.
الله‌مرادی در پایان دو رسالت مهم این ستاد را فعال کردن شوراهای امر به معروف و نهی از منکر در سطح ادارات و برگزاری دوره های آموزشی برای شوراهای امر به معروف و نهی از منکر استان عنوان کرد.
یاداوری می‌شود که در این مراسم سرود دانش آموزی دبستان دخترانه شاهد ناحیه دو سنندج در رثای امام حسین(ع) اجرا شد و همچنین در پایان از فعالان ادارات و سازمان های ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر کردستان تجلیل به عمل آمد.

captcha