قدردانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راهنمایی‌های مراجع تقلید
کد خبر: 1443370
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۴

قدردانی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راهنمایی‌های مراجع تقلید

گروه فضای مجازی: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از راهنمایی‌های مراجع عالیقدر تقلید قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به نقل ازروابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمود واعظی با اشاره به نگرانی‌های آیت‌الله مکارم شیرازی نسبت به اپراتورهای نسل سوم اظهار کرد: دیشب در فرودگاه  مطلع شدم که آیت‌الله مکارم شیرازی در پاسخ به سوالی در رابطه با نسل سوم صحبت کرده‌اند و ایشان نگرانی‌هایی داشتند که علاقه‌مندم از همین تریبون به حضرت ایشان و دیگر مراجع بزرگوار، متدینین، خانواده‌های کشور و همه مردم اعلام کنم که موضوع اخلاقی و فرهنگی هم در نسل سه و بالاتر و هم در بقیه موارد جزء دغدغه‌های اصلی بنده و همکاران است.

وی ادامه داد: به همین دلیل است که پیوست فرهنگی تهیه کرده‌ایم و خدمت آقای رئیس جمهور به عنوان رئیس شورای عالی فضای مجازی ارسال کرده‌ایم و وی نیز دستور داده‌اند که در مراحل کاری است تا به سرانجام برسد.

وزیرارتباطات اظهارکرد: از سوی دیگرمذاکراتی با اپراتورها داشته‌ایم که بر این اساس مقررشده تا زمانی که این پیوست فرهنگی به تصویب نرسد، آن دسته از فعالیت‌هایی که نمی‌توانیم نظارت داشته باشیم، ممنوع شود.
واعظی تصریح کرد: امروز آنچه به اپراتورها برای نسل سه و بالاتر می‌دهیم، چیزی بیش از این نیست که در دو سال گذشته رایتل به عنوان نسل سه ارائه کرده است. همچنین از حضرت آیت‌الله مکارم شیرازی و مراجع بزرگوار تشکر می‌کنم که نسبت به مسائل فرهنگی دغدغه دارند و ما را راهنمایی می‌کنند، این اطمینان خاطر را می دهم که این موضوع مورد توجه همه همکاران، مدیران و معاونان و انشاء‌الله با عنایت خداوند خواهد بود.

captcha