۲۰ کلاس فصیح‌خوانی قرآن در ماکو برگزار می‌شود
کد خبر: 1443290
تاریخ انتشار : ۰۴ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳

۲۰ کلاس فصیح‌خوانی قرآن در ماکو برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی ماکو از اجرای ۲۰ کلاس فصیح‌خوانی قرآن کریم در این شهرستان در ایام تابستان سال جاری خبر داد.

احمد صبوری، کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی ماکو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در قالب طرح‌های تابستانی امسال 20 کلاس فصیح‌خوانی، روخوانی و روانخوانی قرآن کریم با هدف ترویج آموزش صحیح تلاوت و قرائت آیات کلام وحی در این شهرستان برگزار شد.

وی با اشاره به شرکت بیش از 400 نفر از آقایان و بانوان در این دوره‌ها در شهرهای ماکو، شوط و پلدشت، اضافه کرد: این افراد پایان شهریور‌ماه در آزمون نهایی این دوره شرکت کرده و در صورت کسب نمره قبولی موفق به اخذ مدرک فصیح‌خوانی می‌شوند.

صبوری یادآور شد: محفل انس با قرآن و برگزاری کرسی تلاوت قرآن کریم از جمله برنامه‌هایی است که تا پایان شهریورماه در مناسبت‌ها و اعیاد مذهبی برای اقشار مختلف مردم اجرا می‌شود.

کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی در ادامه با اشاره به برگزاری آزمون پایانی دوره تربیت‌معلم پیش دبستانی قرآن گفت: در حال حاضر تعداد سه موسسه قرآنی در شهرهای شوط، ماکو و پلدشت در اجرای دوره‌های آموزش قرآن همکاری می‌کنند.

انتشار یافته: ۰
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ماکو
|
-
|
۱۳۹۳/۰۶/۲۶ - ۱۸:۳۵
0
2
به خدا دروغه الان 15 سال است که کلاس قرانی تو ماکو وجود نداره به جز یک کلاس خانم ها آن هم روخوانی.جدیداگروه تواشیح اشراق ماکو اقدام به کلاس کرده اند تو خانه قران ماکو خدا خیرشان بده خیلی هم مفیده تو زیمنه قرائت
علیزاده
|
-
|
۱۳۹۴/۰۴/۰۷ - ۱۰:۲۰
0
2
از زحمات خداپسندانه برادران بزرگوار علی الخصوص مربی محترم علی فرج پور که زحمات و ناهموارهای زیادی را تحمل می کنند بسیار سپاسگزارم که رونق تازه ای به قسمت قرآنی شهرمان بخشیده اند - علیزاده از والدین
captcha