اعلام آمادگی دستگاه‌های قم برای امدادرسانی به مصدومان حوادث غزه و عراق
کد خبر: 1436845
تاریخ انتشار : ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۰

اعلام آمادگی دستگاه‌های قم برای امدادرسانی به مصدومان حوادث غزه و عراق

خبرنگاران افتخاری/ جلال بیطرفان: استاندار قم از آمادگی دستگاه‌های امدادی استان قم، جهت امدادرسانی و مداوای مصدومان حوادث غزه و عراق خبر داد.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری قم، حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی‌منش، استاندار قم در مراسم چهلمین سالگرد تأسیس سازمان انتقال خون قم که در دانشگاه علوم پزشکی قم برگزار شد با بیان اینکه این سازمان با حیات انسان‌ها سروکار دارد، گفت:‌ ادامه حیات انسان‌ها، مستلزم امر اهدای خون است.

استاندار قم با بیان اینکه مردم شریف قم نوع‌دوستی خود را بارها به منصه ظهور کشانده‌اند، تصریح کرد: ‌خوشبختانه استان قم در زمینه اهدای خون نیز از جایگاه خوبی در کشور برخوردار است.

مقام عالی دولت در استان همچنین با اشاره به حملات وحشیانه و ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی به مردم بی‌دفاع غزه و حوادث تلخ عراق، گفت: تمام دستگاه‌های اداری قم به‌ویژه سازمان انتقال خون و علوم پزشکی برای درمان مصدومان جنگ مصیبت‌بار غزه و عراق اعلام آمادگی کرده‌اند و این مسئله موجب افتخار شهر قم است.

یادآور می‌شود، در مراسم چهلمین سال تأسیس سازمان انتقال خون ایران که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمدصادق صالحی‌منش، استاندار قم و جمعی از مسئولان و مدیران استانی و اهداکنندگان برتر خون قم برگزار شد، نشان 40 سالگی سازمان انتقال خون ایران به استاندار قم اعطا شد.

captcha