مراسم باشکوه روزجهانی قدس در اسفدن برگزار شد
کد خبر: 1433036
تاریخ انتشار : ۰۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۱۰

مراسم باشکوه روزجهانی قدس در اسفدن برگزار شد

خبرنگاران افتخاری/ محمدرضا براتی: مردم ولایتمدار شهر اسفدن همزمان با سراسر ایران اسلامی همچون سایر مسلمانان جهان فریاد اعتراض خود را علیه جنایات و خشونت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کردند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، همزمان با سراسر ایران اسلامی، مردم ولایت‌مدارشهر اسفدن نیز همچون سایر مسلمانان جهان از ساعت ۹ روز جمعه، سوم مردادماه با شکوهی خاص در تقاطع مسجد جامع صاحب‌الزمان(عج) تجمع کردند و پس از طی مسیر بلوارامام خمینی(ره) تا بلوار امام رضا(ع) و بلوار ولایت، با سردادن «مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل»، فریاد اعتراض خود را علیه جنایات و خشونت‌های ددمنشانه رژیم غاصب صهیونیستی ابراز کرده و حمایت کامل خود را با توجه به جنایات اخیر رژیم صهیونیست از مردم مظلوم و بی‌دفاع سرزمین فلسطین اعلام کردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی، روحانی مستقر در اسفدن طی سخنانی به ویژگی‌های دوست و دشمن ازدیدگاه امام و رهبری پرداخت و بر لزوم شناخت دقیق از آن‌ها تأکید کرد.

وی به نحوه حضور یهود در سرزمین فلسطین اشاره کرد و گفت: آن‌ها با به کارگیری حیله و نیرنگ به خرید زمین‌های کشاورزی فلسطینیان با چند برابر قیمت متعارف اقدام کردند و اکنون بیش از85 درصد سرزمین آن‌ها را غصب کرده‌اند.

صمدی با تأکید بر الگو گرفتن از سیره پیامبر اکرم(ص) و حضرت علی(ع) که هیچ‌گاه در مقابل کفار و مشرکین تسلیم نشدند، بیان کرد: ما نیزهیچ‌گاه دست ازحمایت قانونی از مردم مظلوم فلسطین برنخواهیم داشت.

یادآور می‌شود، پایان‌بخش این مراسم، قرائت قطعنامه سراسری روز جهانی قدس بود که با تکبیر حاضران مورد تأیید و تأکید شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

captcha