برگزاری نخستین جشنواره عکاسی «قرآن و مضامین دینی» در کردستان
کد خبر: 1426859
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۸

برگزاری نخستین جشنواره عکاسی «قرآن و مضامین دینی» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان از برگزاری نخستین جشنواره عکاسی با موضوع «قرآن و مضامین دینی» در این استان خبرداد.

محمدمهدی طالبی، مدیر ستاد اقامه نماز کردستان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، گفت: نخستین جشنواره عکاسی با موضوع «قرآن و مضامین دینی» به صورت عام و نماز و مسجد به صورت خاص در این استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در دو گروه سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال پس از ماه رمضان در سنندج برگزار می‌شود، افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا پایان ماه رمضان فرصت دارند آثار خود را ستاد اقامه نماز استان ارسال کنند.

مدیرستاد اقامه نماز استان کردستان بیان کرد: این جشنواره به منظور ترغیب و تشویق نسل جوان و فعال در حوزه عکاسی به سوی مبانی دینی و قرآنی و ترویج مباحث دینی و قرآنی در قالب هنری هم چون عکاسی برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: از میان آثار ارسالی با رأی هیئت داوران، آثار برگزیده در قالب نمایشگاه عکس و یک کتاب عرضه و هدایای ویژه نقدی هم به آنها پرداخت می‌شود.

طالبی یادآور شد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به پایگاه‌ اینترنتی www.kordestan.namaz.ir مراجعه کنند.

captcha