طرح جمع‌خوانی و روخوانی قرآن در مساجد ماکو برگزار می‌شود
کد خبر: 1426261
تاریخ انتشار : ۱۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۷
در ماه رمضان؛

طرح جمع‌خوانی و روخوانی قرآن در مساجد ماکو برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی ماکو گفت: از آغاز ماه مبارک رمضان طرح جمع‌خوانی و روخوانی قرآن کریم در ۱۵ مسجد ‌شهرستان ماکو برگزار می‌شود.

احمد صبوری، مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی ماکو در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان غربی، اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان طرح جمع‌خوانی و روخوانی قرآن به صورت خود جوش با حضور اساتید مجرب تفسیر و قاریان بومی در 15 مسجد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی در ادامه گفت: متأسفانه از ابتدای سال تا‌کنون هیچ برنامه قرآنی برای اجرای در شهرستان ماکو ابلاغ نشده است و برنامه‌های ابلاغی طرح اوقات فراغت که در قالب بوستان معرفت و باشگاه فرهنگی ابلاغ شده برای اجرا تأمین اعتبار نشده است.

صبوری در ادامه از اعزام 54 مبلغ بومی و اعزامی از مرکز علمیه قم به مساجد شهری و روستایی شهرستان ماکو در ماه مبارک رضمان خبر داد و افزود: نبود مبلغه که دارای مهارت‌های لازم برای تبلیغ در جلسات بانوان باشد یکی از آسیب‌هایی است که جلسات سنتی خانگی را تهدید می‌کند.

مسئول فرهنگی تبلیغات اسلامی ماکو در پایان با اشاره به به نزدیک شدن به روز عفاف و حجاب، افزود: به همین مناسبت نمایشگاهی با محوریت عفاف و حجاب با همکاری امور بانوان فرمانداری این شهرستان 20 تیر ‌برپا می‌شود.

captcha