برگزاری دوره آموزشی «شرح زیارت جامعه کبیره» در زنجان
کد خبر: 1424944
تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

برگزاری دوره آموزشی «شرح زیارت جامعه کبیره» در زنجان

گروه اندیشه: مسئول دبیرخانه بینش مطهر زنجان گفت: برگزاری دوره آموزشی «شرح زیارت جامعه کبیره» با حضور نماینده ولی‌فقیه در این استان از جمله برنامه‎های تابستانی این دبیرخانه است.

حسن میرزانیا، مسئول دبیرخانه طرح ملی «بینش مطهر» در استان زنجان در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، درباره ویژه‌برنامه‎های ماه رمضان و اوقات فراغت نوجوانان و جوانان، گفت: برگزاری دوره آموزشی «شرح زیارت جامعه کبیره» با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین علی خاتمی، نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان و نیز کارگاه «مهدویت» با حضور حجت‎الاسلام والمسلمین جعفری، از مدرسان بنیاد مهدویت قم، از جمله برنامه‎های تابستانی این دبیرخانه است.

وی ادامه داد: کارگاه‌های سیر مطالعات موضوعی آثار شهید مطهری با حضور علم‎خواه، از اعضای هیئت علمی دانشگاه امام صادق(ع) و کارگاه سه روزه خانواده با حضور رفیعی، از مدرسان حوزه و دانشگاه کشور، از جمله دیگر برنامه‎های ویژه بزرگسالان است که تابستان امسال برگزار می‌شود.

مسئول دبیرخانه طرح ملی «بینش مطهر» در استان زنجان عنوان کرد: دوره آموزشی روخوانی و روان‏‌خوانی قرآن کریم، احکام ویژه بانوان و هم‏چنین دوره «دغدغه‎های فرهنگی مقام معظم رهبری» نیز جزو کلاس‎های آموزشی دبیرخانه محسوب می‌شود که از هفته آینده آغاز می‌شوند.

میرزانیا اظهار کرد: دوره‎های ویژه نوجوانان نیز شامل آموزش رباتیک و کتاب‌خوانی آثار شهید مطهری است و همچنین دوره‎های ویژه کودکان شامل بازی‌‏های فردی و گروهی، استراتژی کودکان، ورزش و نقاشی است که علاقه‌مندان می‎توانند در این دوره‎ها ثبت‎نام کنند.

وی افزود: شهروندان جهت آشنایی و ثبت‎نام در دوره‎ها می‎توانند از طریق سامانه پیامکی و یا مراجعه به دبیرخانه، این اطلاعات را کسب کنند.

این مسئول یادآور شد: دوره دوم طرح بینش مطهر در زنجان، هم‎اکنون به نیمه رسیده و دو کتاب دیگر از استاد مطهری مورد مطالعه قرار گرفته است. همچنین دو همایش ویژه این طرح و یک همایش کلی با حضور نویسنده کتاب «خاک‎های نرم کوشک»، کتاب برتر حوزه دفاع مقدس برگزار شد.

captcha