اجرای ‌برنامه‌‎های فرهنگی ـ مذهبی از نیازهای اساسی شهر سهند
کد خبر: 1424607
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰

اجرای ‌برنامه‌‎های فرهنگی ـ مذهبی از نیازهای اساسی شهر سهند

گروه اجتماعی: شهردار شهر جدید سهند گفت: این شهر همه روزه با افزایش جمعیت روبه‎رو است و این میزان جمعیت نیاز به اجرای برنامه‎های فرهنگی ـ مذهبی را بیش از پیش احساس می‎کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان شرقی، بهرام روشنی، شهردار شهر جدید سهند امروز، 10 تیر در دیدار با حجت‎الاسلام منیب‌راد، نخستین امام جمعه شهر سهند با اشاره به مهاجرت جمعیتی از شهرهای اطراف و به‎ویژه شهر تبریز به شهر جدید سهند، از اهمیت بسیار تأمین اسکان جمعیت نیازمند به مسکن سخن گفت و اظهار کرد: این شهر همه روزه با افزایش جمعیت روبه‎رو است و این میزان جمعیت نیاز به اجرای برنامه‎های فرهنگی ـ مذهبی را بیش از پیش احساس می‎کند.
روشنی برپایی نماز جمعه در شهر سهند را نقطه عطفی در ایجاد شهری با معیارهای اسلامی و دینی منطبق با اسلام ناب محمدی(ص) عنوان کرد و افزود: یکی از نیازهای اساسی مردم متدین شهر سهند شرکت در نمازهای جمعه بود که این امکان با برپایی نماز جمعه در شهر سهند عملی شد.

وی اجرای برنامه‌‎های متنوع فرهنگی ـ مذهبی در شهر سهند را یکی از اقدامات اساسی شهرداری سهند در جهت ترویج و اشاعه ارزش‌های اسلامی و دینی در این شهر دانست و ادامه داد: کشور ایران براساس دین مبین اسلام برنامه‌ریزی و پایه‌‎ریزی شده و لازم است در جهت جلوگیری از تبلیغات مسموم دشمنان، برنامه‎های مختلف فرهنگی، مذهبی و دینی توسط دانشمندان دینی در این شهر برگزار شود.
شهردار سهند از آمادگی کامل این شهرداری درجهت برگزاری انواع برنامه‎های مذهبی ـ دینی با محوریت اسلام ناب محمدی(ص) خبر داد و گفت: شهرداری سهند تاکنون اقدامات بسیار خوبی در زمینه ترویج نماز و روزه و دیگر ارزش‎های اسلامی در این شهر انجام داده و در این راستا دست کسانی را که با شهردرای سهند همکاری کنند به گرمی می‎فشارد.
یادآور می‌‏شود، حجت‎الاسلام منیب‌راد اولین امام جمعه شهر سهند است که با حکم رئیس شورای سیاست‎گذاری ائمه جمعه به‎عنوان امام جمعه سهند معرفی شد.

captcha