امر به معروف در نظام زندان‌بانی؛ لازمه اجرای صحیح برنامه‌های اصلاحی و تربیتی
کد خبر: 1410016
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴

امر به معروف در نظام زندان‌بانی؛ لازمه اجرای صحیح برنامه‌های اصلاحی و تربیتی

گروه اجتماعی: مدیرکل زندان‌های استان کردستان امر به معروف و نهی از منکر در نظام زندانبانی را لازمه اجرای صحیح برنامه‌های اصلاحی و تربیتی دانست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اسدالله گرجی‌زاده، مدیرکل زندان‌های کردستان، امروز، سوم اردیبهشت‌ماه در اولین جلسه مداومتکاران اداره‌کل زندان‌های کردستان، گفت: امر به معروف و نهی از منکر در نظام زندانبانی لازمه اجرای صحیح برنامه‌های اصلاحی و تربیتی است.
وی کار مداومتکاران را بسیار حساس دانست و افزود:‌ مداومتکاران در حقیقت بازوی قوی نظارت در مجموعه زندا‌ن‌ها هستند و باید در قبال این مسئولیت نیز متعهد باشند.
گرجی‌زاده با اشاره به اینکه شرایط شغل زندانبانی بسیار حساس و متفاوت از مشاغل دیگر است و این حساس بودن ایجاب می‌کند، عنوان کرد: همکاران ما در زندان‌ها تذکراتی که از سوی مسئولان زندان‌ها و مداومت‌کاران وقت به آنها داده می‌شود را به فال نیک گرفته و تمام تلاش خود را در جهت رفع نواقص به کار گیرند.
مدیرکل زندان‌های استان کردستان ضمن تقدیر از گزارشات کاملی که از سوی مداومتکاران درباره وضعیت زندان‌ها در ساعات غیر اداری ارائه می‌شود، یادآور شد:‌ مداومتکاران باید با تدبیر و اندیشه خود از بروز هرگونه حادثه‌ای در زندان‌ها جلوگیری کنند.
وی یادآور شد: یکی از وظایف مهم مداومت‌کاران نظارت بر رعایت حقوق شهروندی زندانیان در ساعت غیراداری و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه حاشیه در زندان‌هاست.

captcha