فرهنگ‌سازی گفتمان مهدویت از خانواده‌ها آغاز شود
کد خبر: 1409481
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۹
رئیس بنیاد مهدی موعود(عج) فارس:

فرهنگ‌سازی گفتمان مهدویت از خانواده‌ها آغاز شود

گروه اجتماعی: کار زیربنایی در خصوص حضرت مهدی(عج) و ترویج گفتمان مهدویت، باید از خانواده‌ها آغاز شود و باید فرهنگ‌سازی در این خصوص روی دهد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، حجت‌الاسلام علی‌رضا حدائق، رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فارس امروز، 31 اردیبهشت در جلسه هماهنگی این بنیاد در شیراز با بیان اینکه امام عصر غریب‌ترین فرد در عالم هستی است، گفت: شیعیان وظیفه دارند که نام حضرت مهدی(عج) را احیا کنند.
وی، تبلیغ مهدویت را وظیفه همگانی دانست و افزود: باید خود را تحت آزمون قرار دهیم که اگر امام زمان (عج) حضور یابند، ما از حضرت زاویه نمی‌گیریم و مثل کوفیان دست از حمایت این بزرگوار برنمی‌داریم.
حجت‌الاسلام حدائق با بیان اینکه فرصت‌ها زودگذر است و از آن‌ها باید استفاده کرد، گفت: کار زیربنایی در خصوص حضرت مهدی(عج) و ترویج گفتمان مهدویت باید از خانواده‌ها آغاز شود و باید فرهنگ‌سازی در این خصوص روی دهد.
این مقام مسئول، انتظار را یک نهضت همگانی دانست و گفت: دل‌های عامه مردم به سوی معارف اسلامی و امام زمان(عج) است اما به یک جهت‌گیری صحیح نیازمند است.
رئیس بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در بخش دیگری از سخنان خود به فعالیت‌های این بنیاد اشاره کرد و گفت: این مجموعه ردیف بودجه ندارد در حالی که کشور ما، کشور امام زمان(عج) است و این عدم تخصیص بودجه به مباحث مهدی جای انتقاد دارد.
وی با تأکید بر اینکه باید از از فرصت مهدی یاوری استفاده شود، افزود: رسانه‌های ما آنچنان که باید در خصوص مهدویت مایه نگذاشتند.
حجت‌الاسلام حدائق با اشاره به نخستین دانشگاه بین‌‌المللی مهدویت در شیراز آن را سند افتخاری برای سومین حرم اهل بیت(ع) دانست و گفت: این دانشگاه در فضایی بالغ بر 15 هزار متر مربع زیر بنا به عنوان اسلامی‌ترین دانشگاه احداث می‌شود چرا که خواهران از برادران در آن کاملا جدا هستند.

captcha