حرکت نوع‌دوستانه خیران، الگویی برای تمام افراد جامعه است
کد خبر: 1406289
تاریخ انتشار : ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۲
رئیس فراکسیون امداد مجلس:

حرکت نوع‌دوستانه خیران، الگویی برای تمام افراد جامعه است

گروه اجتماعی: رضایی کوچی با اشاره به تأکید دین اسلام در راستای انسان‌دوستی و انفاق گفت: حرکت نوع‌دوستانه خیران الگویی مناسب برای تمام افراد جامعه است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، محمدرضا رضایی کوچی، رئیس فراکسیون امداد مجلس شورای اسلامی امروز، 22 اردیبهشت در مراسم قدردانی از خیران مرکز توانبخشی حضرت فاطمه‌‌الزهرا(س) جهرم با اشاره به نام‌گذاری امسال توسط مقام معظم رهبری به اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، همت و تلاش خیران نیکوکار در راستای کمک به محرومان جامعه را ستودنی دانست و افزود: با توجه به محدود بودن امکانات و سرمایه‌های دولتی، نقش خیران در حمایت از هم‌نوعان خود حائز اهمیت است.
وی گفت: حرکت نوع‌دوستانه خیران الگویی مناسب برای تمام افراد جامعه است و در همین راستا سازمان بهزیستی به عنوان یک مجموعه خدمت‌رسان توانسته است از بدو تشکیل خدمات شایانی را به جامعه ارائه دهد.
نماینده جهرم در مجلس با اشاره به تأکید دین اسلام در راستای انسان‌دوستی و انفاق، افزود: مرکز توانبخشی جهرم با لطف الهی و کمک خیران تا به امروز روی پای خود ایستاده است.
وی از راه‌اندازی دانشکده توانبخشی جهرم در این مرکز خبر داد و گفت:  این دانشکده برای نخستین بار در استان فارس از مهرماه امسال و در رشته‌های مختلف شروع به فعالیت می‌کند.
نماینده جهرم در مجلس ابراز امیدواری کرد: این دانشکده به‌عنوان یک پشتوانه علمی و مادی برای مرکز توانبخشی فاطمه‌الزهرا(س) باشد.

captcha