آموزش 130 قرآن‌آموز در مرکز قرآنی مهاد سپاهانشهر
کد خبر: 1403071
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۹

آموزش 130 قرآن‌آموز در مرکز قرآنی مهاد سپاهانشهر

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: بیش از 130 قرآن‌آموز خردسال در مقاطع سنی چهار تا شش سال در مرکز قرآنی مهاد سپاهانشهر به فراگیری آموزه‌های قرآنی می‌پردازند.

آذر امیرخانی، مدیر مسئول مرکز قرآنی مهاد سپاهانشهر در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، درباره برگزاری این دوره‌های آموزشی، گفت: بیش از 130 قرآن‌آموز خردسال در مقاطع سنی چهار تا شش سال در مرکز قرآنی مهاد سپاهانشهر به فراگیری آموزه‌های قرآنی می‌پردازند و این مرکز قرآنی در زمینه برگزاری کلاس‌های آموزشی به صورت هماهنگ با آموزش و پرورش عمل می‌کند.

وی اظهار کرد: شرکت‌کنندگان در این کلاس‌ها با روخوانی قرآن به روش اشاره، حفظ موضوعی، حفظ ترتیبی قرآن و مفاهیم قرآن در قالب قصه و نمایش آشنا می‌شوند.

امیرخانی عنوان کرد: کتاب‌های آموزشی نیز توسط محققان و پژوهشگران در مؤسسه تألیف شده و در اختیار قرآن‌آموزان قرار داده می‌شود و تاکنون بیش از پنج کتاب آموزش قرآن ویژه خردسالان توسط این مؤسسه تهیه شده و در اختیار قرآن‌آموزان قرار داده شده است.

مدیر مسئول مرکز قرآنی مهاد سپاهانشهر تصریح کرد: از علاقه‌مندان به شرکت در این کلاس‌های آموزشی آزمون استعدادسنجی به‌عمل می‌آید و کلاس‌ها نیز با توجه به سطح استعداد و توانایی قرآن‌آموزان برگزار می‌شود.

captcha