لزوم همکاری حوزه‌های علمیه با صدا و سیما/ معارف دین در قالب روز ارائه شود
کد خبر: 1397693
تاریخ انتشار : ۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴
استاندار فارس تأکید کرد:

لزوم همکاری حوزه‌های علمیه با صدا و سیما/ معارف دین در قالب روز ارائه شود

گروه اجتماعی: باید از توان کارشناسی موجود، حوزه‌های علمیه و همچنین سایر متفکران به منظور ارائه برنامه‌های جذاب و سازنده در صدا و سیما استفاده کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، سیدمحمد احمدی، استاندار فارس امروز، 31 فروردین در مراسم افتتاح 14 طرح فنی صدا و سیمای مرکز فارس با بیان اینکه صدا و سیما نقش بی بدیلی در زمینه ارتقای فرهنگ عمومی جامعه دارد، اظهار امیدواری کرد: صدا و سیما نقش اساسی خود را در جامعه که به فرموده امام خمینی(ره) دانشگاه عمومی است، به خوبی ایفا کند.
وی با اشاره به اینکه هم اکنون تبلیغات در دنیا حرف اول را می زند و 90 درصد از تبلیغات دنیا در اختیار رسانه‌های استکباری است، افزود: در این شرایط مجهز نبودن به فناوری‌های برتر مانع از نقش‌آفرینی جدی صدا و سیما در مقابله با دشمنان خواهد شد.
احمدی با بیان اینکه صدا و سیما تلاش زیادی را صورت داده است تا به وظیفه خود به صورت حرفه‌ای عمل کند، گفت: باید از توان کارشناسی موجود در استان به ویژه دانشگاه شیراز که از مراکز علمی برتر کشور به شمار می‌رود، حوزه‌های علمیه و همچنین سایر متفکران و فرهنگوران به منظور ارائه برنامه‌های جذاب و سازنده در صدا و سیما استفاده کرد.
استاندار فارس با تأکید بر نقش بی‌بدیل صدا و سیما در زمینه فرهنگ‌سازی در جامعه، گفت: باید تلاش کنیم دستورات و معارف دینی را در قالب‌های روزآمد و جذاب به نسل‌های جدید ارائه کنیم تا بتوانیم جامعه را در مقابل تهاجم‌های فرهنگی دشمنان ایمن سازیم.
وی اضافه کرد: با بهره‌برداری از طرح‌های فنی در حوزه دیجیتال‌سازی شبکه‌های صدا و سیما استفاده و بهره‌مندی بهتری و مطلوب تری از ابزار صدا و سیما خواهیم داشت.

captcha