حضرت زهرا(س)؛ محور عالم وجود و پیونددهنده نبوت و ولایت
کد خبر: 1397090
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

حضرت زهرا(س)؛ محور عالم وجود و پیونددهنده نبوت و ولایت

گروه اجتماعی: رئیس تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا گفت: حضرت زهرا(س) محور عالم وجود و پیونددهنده نبوت و ولایت است که کلامی بلند در تبیین معارف الهی داشت.

حجت‌الاسلام والمسلمین منوچهر احمدی‌پور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان صومعه‌سرا در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد حضرت زهرا(س) و هفته زن، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) الگوی جامع و کاملی برای زنان است و زنان مسلمان ایرانی به برکت دیدگاه رهبر کبیر انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری در دنیا به خوبی معرفی شده‌ است.

وی تصریح کرد: زندگی کوتاه حضرت فاطمه(س) برای زنان عالم الگو است؛ در عالم هستی هیچ زنی نظیر حضرت فاطمه(س) پیدا نخواهد شد و هر چه از زندگی فاطمه(س) فاصله گرفته شود به همان میزان، ناهنجاری‌ها و معضلات در زندگی پدیدار می‌شود.

این کارشناس دینی به تشریح برنامه‌های این اداره به مناسبت هفته زن اشاره کرد و گفت: برگزاری جشن میلاد کوثر در سالروز تولد حضرت زهرا(س)، اعزام مبلغ، تجلیل از بانوان فعال در عرصه قرآنی، نصب تراکت و پوسترهای تبلیغاتی با موضوع زن و خانواده، برگزاری مسابقه «میلاد کوثر تا ولایت» با محوریت شخصیت و سیره حضرت زهرا(س)، برگزاری گفتمان‌های دینی، اعزام خواهران مبلغه به مدارس و هیئت‌های مذهبی و برگزاری برنامه‌های جشن و سرور در بین هیئت‌های مذهبی را از اهم برنامه‌های اداره تبلیغات اسلامی صومعه‌سرا به مناسبت هفته زن برشمرد.

حجت‌الاسلام احمدی‌پور در پایان اضافه کرد: حضرت زهرا(س) محور عالم وجود و پیونددهنده نبوت و ولایت بود که کلامی بلند و فصیح در تبیین معارف الهی داشت.

captcha