ورود خیرین سلامت به حوزه‌های سلامت در نانو و سلول‌های بنیادی
کد خبر: 1392152
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۸
نیری خبر داد:

ورود خیرین سلامت به حوزه‌های سلامت در نانو و سلول‌های بنیادی

گروه سلامت: دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور در دیدار با دبیرکل اصناف کشور و جمعی از هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان تهران اعلام کرد: برنامه‌هایی از جمله عرصه سلامت در نانو و سلول‌های بنیادی در دست اقدام داریم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) قاسم نوده فراهانی دبیرکل اصناف کشور و جمعی از هیئت امنای مجمع خیرین سلامت استان تهران امروز سه‌شنبه 19 فروردین ماه  با سید رضا نیری دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور دیدار و گفت‌‌وگو کردند.  
در این دیدار که به مناسبت آغاز سال جدید برگزار شد مشکلات پروژه‌های درمانی و عام‌المنفعه در دست ساخت خیرین سلامت در استان تهران مورد بررسی قرار گرفت. نیری مشاور وزیر بهداشت و دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور نیز ضمن تبریک سال نو و آرزوی سالی تؤام با برکت و سلامتی و طلب عنایت از حضرت زهراء (س) اظهار داشت: اصناف و بازاریان نقش بسزایی در کمک به ساخت مراکز درمانی دارند.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت‌ها و کمک‌های اصناف در بخش سلامت افزود: به حمدالله وضعیت مجمع خیرین سلامت در کشور در بین مردم و دولت و مجلس جایگاه ویژه‌ای دارد و پروژه‌های متعددی که در سطح کشور به همّت خیرین ساخته می‌شود ان شاء الله مرضی حق تعالی خواهد بود.

جایگاه غیرقابل انکار اصناف در ساخت مراکز درمانی
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور ضمن اشاره به جایگاه غیرقابل انکار اصناف به خیرین سلامت در ساخت مراکز درمانی یادآور شد: مراجعات متعددی از سوی مردم به مراکز بهداشتی و درمانی وجود دارد که پاسخگویی به آن نیازمند کمک خیرین و مردم عزیز سراسر کشور است.

نیری همچنین با اشاره به پروژه‌های در دست اقدام از جمله عرصه سلامت در نانو و سلول‌های بنیادی تصریح کرد: برنامه‌هایی نیز در این زمینه در دست تهیه است و امیدواریم بتوانیم که آنها را با کمک خیرین به سرانجام مطلوبی برسانیم.
دبیرکل مجمع خیرین سلامت کشور همچنین به موضوع پیشگیری در عرصه سلامت اشاره کرد و گفت: پیشگیری از ابتلا به بیماری‌ها از اهمیت بسیاری برخوردار است.
در ادامه این دیدار قاسم نوده فراهانی دبیرکل اتاق اصناف کشور و سلیمی آشتیانی از اعضای خیرین سلامت استان تهران با ارائه گزارشی از وضعیت بیمارستان‌های در حال ساخت امام خمینی تهران، الغدیر شهداء، رازی، شهدای تجریش و فیروز آبادی و مشکلات پیش رو برای تکمیل برخی از این مراکز گفت: مشکلات اداری و بروکراسی حاکم در بدنه دستگاه‌های دولتی از مهمترین مشکلاتی است که عرصه خدمت را برای خیرین سلامت تنگ کرده است.
در شروع پروژه‌ها دست خداوند را در همه جا مشاهده کردیم
همچنین در این دیدار گرامی از خیرین به نام استان تهران و عضو مجمع خیرین سلامت استان تهران که احداث یک بیمارستان در مجتمع بیمارستان امام خمینی را در دست دارد با بیان انگیزه‌های خود از انجام امور خیر و ساخت مراکز درمانی برای بیماران اظهار داشت: واقعیت این است که ما در شروع پروژه‌ها دست خداوند را در همه جا مشاهده کردیم و این موضوع باید مدنظر تمام خیرین قرار گیرد.

captcha