طرح‌های آموزش قرآن ویژه نوروز 1393 اجرا می‌شود
کد خبر: 1378633
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۷
به میزبانی مؤسسه اشراق و سیدالشهدا(ع)؛

طرح‌های آموزش قرآن ویژه نوروز 1393 اجرا می‌شود

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: طرح‌های آموزش قرآن ویژه نوروز 1393 از سوی مؤسسه قرآنی اشراق و سیدالشهدا(ع) طی 15 اسفندماه جاری تا 13 فروردین‌ماه سال آینده اجرا می‌شود.

سیدعلی موسوی، مدیر مؤسسه قرآنی اشراق شهرستان اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه طرح‌های آموزش قرآن ویژه نوروز 1393 اجرا می‌شود، گفت: مؤسسه اشراق با همکاری مؤسسه سیدالشهدا(ع) شهرستان اهواز در نظر دارد تا برای توسعه و بسط فعالیت‌های قرآنی، طرح‌های آموزش قرآن در ایام نوروز اجرایی کند.

وی در رابطه با چگونگی اجرایی شدن طرح‌های آموزش قرآن عنوان کرد: با توجه به امکانات رفاهی محدود در اهواز درصدد آن شدیم تا برای اهالی این شهرستان و دیگر افرادیکه به این شهرستان سفر می‌کنند، خدمات گردشگری ایجاد کنیم که در این راستا طرح‌های قرآنی را اجرا خواهیم کرد.

موسوی به اهم برنامه‌های قابل اجرا در طرح‌های آموزش قرآن اظهار کرد: در این طرح‌های آموزشی، رشته‌های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم اجرا می‌شود؛ همچنین در کنار این دروس قرآنی، اجرا شدن رشته‌های هنری و دینی تربیت داده می‌شود.

آموزش اخلاق و احکام دینی در نوروز 1393

مدیر مؤسسه قرآنی سیدالشهدا(ع) در رابطه با آموزش اخلاق و احکام اسلامی طی نوروز 1393 گفت: آموزش اخلاق و احکام دینی از جمله برنامه‌هایی است که با در اختیار داشتن اساتید قران اجرایی می‌شود.

وی به اجرای طرح‌های آموزش قرآن از نیمه اسفندماه جاری اشاره و تصریح کرد: این طرح‌ها از 15 اسفندماه اجرا می‌شود و تا 13 فروردین‌ماه سال آینده ادامه دارد.

موسوی در پایان بیان کرد: مؤسسه اشراق در شهرستان اهواز، کوی علوی، انتهای خیابان احمدی، جنب مسجد امام حسین(ع) واقع شده است که 4 مربی قرآن در این طرح‌ جهت ارائه مباحث آموزشی حضور می‌یابند.

captcha