اتحاد دینی؛ رمز پیروزی انقلاب اسلامی
کد خبر: 1374006
تاریخ انتشار : ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۴:۰۸

اتحاد دینی؛ رمز پیروزی انقلاب اسلامی

گروه سیاسی: معاون برنامه ریزی استانداری کردستان با اشاره به اینکه مهم‌ترین عامل پیروزی انقلاب اسلامی را حضور رهبری و مرجعیت در ایجاد وحدت ملی دانست و گفت:اتحاد دینی؛ رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.

ارسلان ازهاری، معاون برنامه‌ریزی استانداری کردستان در راهپیمایی 22 بهمن در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: وحدت و حضور مردم در صحنه‌های مختلف رمز پیروزی انقلاب اسلامی است.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران پیام استقلال و آزادی و وحدت را به دنبال داشت، افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) توانست مردم را نسبت به ظلم و ستم شاهنشاهی آگاه کند و به آنها بصیرت و بینش سیاسی بدهد.
معاون برنامه‌ریزی استانداری کردستان با بیان اینکه ملت ایران با رهبری و مرجعیت توانست نظام  شاهنشاهی را از میان ببرد، بیان کرد: امیدواریم مردم امروز با توجه به وظیفه سنگین در حفظ انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر رهبری در تداوم این انقلاب تلاش کنند.
وی با اعلام اینکه مردم با حضور در راهپیمایی 22 بهمن پاسخ محکمی به یاوه گویی‌های دشمن دادند، اضافه کرد: حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی پس از گذشت 35 سال پیروزی انقلاب اسلامی نشان از پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب است.
ازهاری با بیان اینکه مردم با حضورشان در راهپیمایی به استکبار جهانی گفتند که دندان طمعشان را از کشورمان بکشند، اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران به جهانیان ثابت کرد که در سایه اتحاد و وحدت می‌توانند به پیروزی دست پیدا کنند و  با اتحاد و همبستگی قادر به انجام هر کار سختی در جهان هستند.
وی بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی را پیشرفت کشورمان در بحث‌های سیاسی، اقتصادی دانست و یادآور شد: امروز کشورمان باوجود تحریم‌ها توانسته در زمینه‌های مختلف از جمله تکنولوژی، انرژی هسته‌ای، تولید علم و فناوری جایگاه خوبی را در سطح بین‌الملل داشته باشد.

captcha