پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن است
کد خبر: 1373415
تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۳۹۲ - ۰۹:۵۰
حسین محمودی‌فر:

پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن است

خبرنگاران افتخاری/ مهدیه احمری: رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری فجر به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی معجزه قرن است.

به گزارش خبرنگار افتخاری  خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، حسین محمودی‌فر، رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی و هنری فجر به مناسبت سی و پنجمین سالگرد پیروز انقلاب اسلامی با حضورآزاد، فرماندارشهرستان ساوه و اعضای شورای شهرو جمعی از رؤسا و معاونان ادارات و جمع کثیری از علاقه‌مندان در ساوه خبر داد.

وی ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجراین دهه را از بارزترین ایام شکوهمند انقلاب اسلامی دانست و افزود: برای هرچه با شکوه‌تر برگزارشدن برنامه‌های دهه مبارک فجر از هیچ کوششی دریغ نکنیم، انقلاب اسلامــی دستاوردهای بزرگی برای مردم ایران و جهان داشته است که عزت و خود باوری و پیشـرفت درتمام زمینه‌ها مهمتریــن این دستاوردها است.

محمودی‌فر ادامه داد: پیروزی انقلاب اسلامی به عنوان یک معجزه الهی و بزرگ قرن درسراسرجهان مطرح است و با پیروزی انقلاب اسلامی مقدمات بیداری اسلامی انسجام، عزت و بصیرت مسلمانان درسراسر جهان فراهم شد.

وی اظهار کرد : یکی از دلایل ترس و واهمه استکبار از ایران اسلامی فراگیر شدن انقلاب به‌ع نوان حرکتی تأثیرگذار در سراسر دنیا است.

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه خاطر نشان کرد: برگزاری نمایشگاه کتاب با 6 هزار جلد، برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و نمایشگاه روز شمار انقلاب ازدیگر برنامه‌های اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه در دهه مبارک فجر است.

در این مراسم آزاد، فرماندار شهرستان ساوه گفت: امام خمینی(ره) به ما جان، روح و هویت داد و با انجام کارهای فرهنگی که با نهضت کتاب‌خوانی به وجود می‌آید باید کاری کنیم که ارزش‌های مربوط به نظام را حفظ کنیم.

captcha